اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه:

رعایت کامل قوانین و مقررات سرلوحه امور قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: اگر رعایت کامل قوانین و مقررات سرلوحه امور قرار گیرد و به ‌درستی اجرا شود، هدف عدالت نیز محقق می‌شود.

رعایت کامل قوانین و مقررات سرلوحه امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اژدر اسدبیگی در جلسه شورای اداری زندان‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: رویکرد نظام قضایی و زندانبانی کشور، بازدارندگی و اصلاح و تربیت است و نگرش و عملکرد مسئولان ستادی و اجرایی نیز براساس همین رویکرد و در چارچوب قوانین و مقررات‌، آیین‌نامه‌های اجرایی‌، بخشنامه‌ها و دستور‌العمل‌های سازمانی تبلور یافته است و باید حداکثر تلاش در راستای تحقق اهداف مورد نظر صورت گیرد‌.

وی اطلاع‌رسانی‌، آموزش‌، درمان و کنترل و نظارت مستمر را در کاهش آسیب‌های احتمالی و بهبود سلامت روحی و روانی مددجویان، مؤثر عنوان کرد.

مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر‌، بر نهادینه کردن این فریضه الهی در تمامی سطوح زندان‌های استان تأکید کرد و ادامه داد: اگر رویکرد و عملکرد‌ها در مسیر صحیح قرار گیرد و از امکانات و پتانسیل‌های موجود نیز به‌درستی بهره‌برداری شود، تحقق اهداف تبیین شده میسر خواهد بود.

وی برنامه‌های ستاد کاهش آسیب و ارتقای سلامت اداری را از اولویت برنامه‌ها و موضوعات مورد تأکید رئیس سازمان زندان‌های کشور عنوان کرد و گفت‌: برای رسیدن به اهداف برنامه‌ها باید از بدو ورود مددجویان به زندان تا زمان خروج و حتی پس از آزادی آنان وضعیت مددجویان را رصد و نسبت به ساماندهی و ارائه خدمات مورد نیاز آنها اقدام کرد.

اسدبیگی ادامه داد: باید تمامی راه‌های احتمالی بروز تخلف شناسایی و تمهیدات لازم برای اصلاح و پایش امور، پیشگیری و در صورت لزوم برخورد جدی با عوامل متخلف در نظر گرفته شود‌.

وی تصریح کرد‌: وجود برخی مشکلات و موانع در اجرای برنامه‌ها طبیعی است و باید با بهره‌گیری از امکانات تلاش در راستای رفع مشکلات موجود و یا کاهش آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول