اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال

تیم شهرداری ارومیه به مصاف نوین کشاورز تهران می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه از هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال به مصاف نوین کشاورز تهران می‌رود.

تیم شهرداری ارومیه به مصاف نوین کشاورز تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین دیدار از هفته یازدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال در شهر تهران برابر تیم نوین کشاورز این شهر قرار می‌گیرد.

بازیکنان شهرداری ارومیه که در بازی گذشته خود، مقابل پیشگامان کویر یزد سه بر یک شکست خوردند، در تلاش هستند که با کسب سه امتیاز کامل این دیدار، نیم فصل اول لیگ برتر را با پیروزی به اتمام برسانند و با خیالی آسوده‌تر چشم به دور برگشت این رقابت‌ها داشته باشند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از انجام 10 بازی و کسب پنج برد و پنج باخت و با 16 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای پیوستن به تیم‌های بالای جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.

اما شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز تاکنون در پنج بازی خانگی خود پیروزی نداشته‌اند و در این دیدار با تمام توان برای شکست شهرداری ارومیه تلاش خواهند کرد.

تیم نوین کشاورز تهران که در آخرین بازی خود نیز با دو برد و هشت باخت و کسب هشت امتیاز، در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد برای جدا شدن از تیم‌های قعر جدولی، باید به سه امتیاز این دیدار بیاندیشد.

سعید معروف، علیرضا نادی، فرهاد پیروت‌پور، بهرام فرید، سعید مصطفی‌وند، احسن‌الله شیرکوند، رناتو داسیلوا، محمد محمدکاظم و امیر برزگر از جمله بازیکنان تیم شهرداری ارومیه هستند و دراگان جورجویچ هدایت این تیم را بر عهده دارد.

این دیدار از ساعت 15:30 امروز در سالن خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

از ساعت 17 امروز، پنج بازی دیگر در پنج شهر ایران برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

در یزد: پیشگامان کویر یزد – میزان خراسان

در آمل: کاله مازندران – متین ورامین

در بندرعباس: آلومینیوم المهدی بندرعباس – شهرداری تبریز

در کاشان: باریچ اسانس کاشان – پیکان تهران

در کرج: سایپای البرز – بازرگانی جواهری گنبد

پس از انجام دیدارهای امروز، لیگ برتر والیبال تنها به مدت 10 روز برای تعطیلات نیم فصل متوقف خواهد بود و دور برگشت این رقابت‌ها از 26 آذر پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول