اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال دلیران دشتی:

برنامه‌ریزی فدراسیون برای رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال ضعیف است

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال دلیران دشتی گفت: برنامه ‌فدراسیون خیلی ضعیف است و ما هر هفته دو بازی، آن هم در لیگ دسته یک داریم و این امر واقعا فشار بالایی به تیم می‌آورد.

برنامه‌ریزی فدراسیون برای رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال ضعیف است

کیوان باقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی در ارتباط با پیروزی شب گذشته مقابل گل گهر سیرجان در خورموج اظهار داشت: هم اکنون ما شش بازی که انجام داده‌ایم در صدر گروه دوم لیگ دسته اول کشور قرار داریم.

مربی تیم والیبال دلیران دشتی خاطرنشان کرد: تیم گل گهر سیرجان دارای بازیکنان با تجربه چند سال است که در سوپر لیگ بازی می‌کند و چند بازیکن تیم ملی در این تیم حضور دارند.

باقی‌پور گفت: امروز بچه‌های ما خوب و هماهنگ بازی کردند و هماهنگی دفاع، عقب زمین و روی تور عالی بود و خوب اسپک زدیم.

وی افزود: بازیکنان تیم گل گهر از نظر سرویسی خیلی خوب بودند، اما دریافت بچه‌های ما بسیار عالی بود و همه چیز دست به دست هم داد تا ما بازی را ببریم.

این مربی والیبال خاطرنشان کرد: برنامه‌‌ریزی فدراسیون والیبال خیلی ضعیف است و ما هر هفته دو بازی آن هم در لیگ دسته یک داریم و این امر واقعا فشار بالایی به تیم می‌آورد، ولی باید تحمل کنیم.

سرمربی تیم والیبال گل‌گهر سیرجان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی در ارتباط با شکست مقابل دلیران دشتی گفت: ما قبل از اینکه بیاییم باخته بودیم چون باشگاه گل گهر سیرجان این قدر وضعیش نامناسب است که به نداری افتاده و برای تسویه‌حساب با هتل پولی نداشتیم.

خلیل آزمون در پاسخ به اینکه علت باخت را چگونه ارزیابی می‌کنید، متذکر شد: درست است بچه‌های خوب بازی نکردند و آن بازی همیشگی خود را انجام ندادند.

وی اذعان داشت: بازی امروز، بازی خوبی بود و تیم حریف واقعا بازی خوبی را انجام داد و تماشاگران به این تیم کمک کردند.

انتهای پیام/66001/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول