اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

استعدادهای معلولان را شکوفا کنیم

خبرگزاری فارس:‌ امام جمعه فردوس گفت: نباید به معلولان نگاهی ترحم‌آمیز داشته باشیم بلکه باید استعدادهای آنان را شکوفا کنیم.

استعدادهای معلولان را شکوفا کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد عصر امروز در جمع کودکان مدرسه استثنایی بهشت در فردوس اظهار کرد: دانش‌آموزان معصوم استثنایی امانت خداوند و مایه خیر و برکت هستند که باید خداوند را به سبب وجود آنان شاکر باشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید به کودکان استثنایی نگاهی ترحم‌آمیز داشته باشیم، افزود: نگاه ترحم‌آمیز به کودکان استثنایی سبب می‌شود که آنان نتوانند استعدادهای خود را شکوفا و به موفقیت دست یابند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: بسیاری از معلولان دارای استعدادهایی هستند که شاید یک انسان سالم از آن برخوردار نباشد، بنابراین نباید به سبب معلولیت از شناسایی استعدادهای معلولان غافل شد.

*تحصیل 70 دانش‌آموز معلول در مدرسه بهشت

مدیر مرکز آموزش استثنایی بهشت فردوس نیز تعداد دانش‌آموزان این مدرسه را 70 نفر اعلام کرد و گفت: این دانش‌آموزان دارای معلولیت‌های مختلفی شامل، ناشنوایی، کم‌توان ذهنی، جسمی و حرکتی هستند.

حسین محمدی افزود: به منظور شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان معلول در طول سال برنامه‌های مختلفی نظیر، نمایشگاه دست‌سازه‌ها، نقاشی، سرود و آموزش قرآن برگزار و از استعدادهای دانش‌آموزان در این برنامه‌ها استفاده می‌شود.

محفل دوستی به مناسبت روز جهانی معلولان با حضور مسئولان و همچنین والدین دانش‌‌آموزان معلول در مرکز آموزشی بهشت فردوس برگزار و برنامه‌های متنوعی شامل اجرای سرود ناشنوایان، اجرای نمایش‌نامه، قرائت مقاله و تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات استانی اجرا شد.

انتهای پیام/69007/ق/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول