اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از وقوع 3 زمین‌لرزه در کرمان

برآورد خسارت زلزله تا ساعتی دیگر/ زندگی عادی مردم در جریان است‌

خبرگزاری فارس: هنوز از زلزله عصر امروز شهر کرمان ساعتی نگذشته است، روند زندگی در شهر عادی است و شهروندان در حال تردد و انجام امور زندگی هستند.

برآورد خسارت زلزله تا ساعتی دیگر/ زندگی عادی مردم در جریان است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، با توجه به وقوع زلزله پنج ریشتری ساعت 16 و 23 دقیقه عصر امروز شهر کرمان، شهروندانی که در ساختمان‌ها به ویژه طبقات بالا مستقر بودند این زمین‌لرزه را بهتر حس کردند.

بلافاصله پس از وقوع زلزله شهروندان سراسیمه از ساختمان‌ها به معابر وارد شدند و در خیابان‌ها شاهد اجتماعات اندک شهروندان در جلوی مغازه‌ها و منازل بودیم.

با توجه به بررسی انجام شده کانون دقیق این زمین‌لرزه در حال رصد شدن است و تاکنون خبری از خسارت‌های احتمالی جانی و مالی گزارش نشده است.

هنوز از زلزله عصر امروز شهر کرمان ساعتی نگذشته، روند زندگی در شهر عادی است و شهروندان در حال تردد و انجام امور زندگی هستند.

قبل از زلزله پنج ریشتری کرمان زلزله‌ای به بزرگی 3.5 ریشتر حوالی بخش چترود شهر کرمان را لرزاند و همچنین دقایقی پیش زلزله‌ای به قدرت سه ریشتر شهر هجدک مرکز بخش کوهساران شهرستان راور را نیز لرزاند.

نهادهای امداد‌رسان در حال بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده هستند.

انتهای پیام/80020/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول