اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مهندسان بابلسر خبر داد

ارائه 1300مقاله به کنفرانس ملی سازه و زلزله

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مهندسان شهرستان بابلسر از ارائه 1300 مقاله به کنفرانس ملی سازه، زلزله و ژئوتکنیک خبر داد.

ارائه 1300مقاله به کنفرانس ملی سازه و زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر محمد توسلی در دومین کنفرانس ملی سازه، زلزله و ژئوتکنیک که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: تبادل دانش فنی و هم‌اندیشی متخصصان و اندیشمندان نیاز نخست شرایط کنونی کشور و شرط لازم برای ایجاد و توسعه تولید علم محسوب می‌شود.

وی افزود: در این میان گردهمایی پژوهشگران و همچنین برگزاری کنفرانس‌های علمی در سطوح مختلف یکی از بهترین روش‌های تبادل اطلاعات و دانش فنی است.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی سازه، زلزله و ژئوتکنیک تصریح کرد: تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم پژوهشگران و محققین زمینه لازم را برای فعالیت‌های جمعی فراهم می‌کند.

توسلی در رابطه با چگونگی برگزاری این سمینار گفت: در این راستا کانون مهندسان شهرستان بابلسر پس از برگزاری موفقیت‌آمیز همایش استانی سازه، زلزله و ژئوتکنیک در سال 88 با حضور یک‌هزار و 200 مهندس استان و همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس ملی در سال 89 امسال نیز این کنفرانس را به صورت ملی برگزار کرد.

وی تعداد مقالات ارائه شده از سراسر کشور را در این کنفرانس یک‌هزار و 300 مقاله و 100 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر دانست و ابراز امیدواری کرد: حاصل برگزاری این کنفرانس انتظار همکاران فرهیخته را برآورده کرده است. 

انتهای پیام/86010/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول