اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

اختصاص ردیف ویژه در بودجه 92 برای تکمیل زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تلاش می‌شود ردیفی ویژه در بودجه 92 برای تکمیل زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده اختصاص یابد.

اختصاص ردیف ویژه در بودجه 92 برای تکمیل زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارسلان فتحی‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده اهر توجه ویژه به مناطق زلزله‌زده را ضروری برشمرد و بر تلاش مضاعف در این زمینه تأکید کرد.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی در این بازدید تلاش‌های انجام شده از سوی دولت و دست‌اندرکاران امر ساخت و ساز را بسیار قابل توجه عنوان کرد و از کوشش‌های صورت گرفته در این زمینه قدردانی کرد.

وی افزود: توجه به مناطق زلزله‌زده یک وظیفه عمومی برای تمام دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و عمومی است و همه باید برای حل مشکلات مناطق زلزله‌زده تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین از آمادگی مجلس برای هر گونه کمک به دولت برای حل مشکلات مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: در اعتبارات بودجه سال 92 نیز تلاش داریم تا با کمک نمایندگان مجلس ردیف بودجه ویژه‌ای را برای مناطق زلزله‌زده در نظر بگیریم تا مشکلات اهالی متدین و ولایتمدار منطقه ارسباران که همیشه در طول تاریخ و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی منشأ خدمات ارزنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند برطرف شود.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان مردم شریف ارسباران همیشه در کنار مردم بوده و با همکاری دولت و مجلس تلاش خواهد شد مشکلات مناطق زلزله‌زده یکی پس از دیگری برطرف شود.

وی، در این بازدید از تلاش‌های ویژه سپاه و بسیج که به صورت شبانه‌روزی در مناطق زلزله‌زده در ساخت اماکن مسکونی و دامی و کمک رسانی به مناطق زلزله‌زده نقش مؤثر داشتند قدردانی کرد و افزود: سپاه و بسیج به عنوان نهاد برخاسته از بطن انقلاب و یک نهاد مردمی همیشه و همه جا در خدمت نظام و انقلاب بوده‌اند و هر مأموریتی که به این نهاد مردمی واگذار شده سربلند بیرون آمده‌اند؛ کارنامه موفق این نهاد در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده و ساخت 2 هزار واحد مسکونی و 7 هزار واحد دامی دلیلی بر این امر است.

انتهای پیام/60003/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول