اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ورزقان خبر داد

اتمام 2 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌ورزقان گفت: 2 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان تا مرحله تعهد شده به اتمام رسیده است.

اتمام 2 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان

محرم فروغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در این تعداد واحد مسکونی مرحله ایزوگام سقف، گچ خاک داخلی، نصب شیشه، در و پنجره اجرایی شده است.

وی افزود: تا قبل از عاشورا و تاسوعا 5 هزار و 200 واحد به مرحله فنداسیون‌ریزی، 4 هزار و 700 واحد اسکلت‌بندی، 3 هزار و 700 واحد سقف و بتن‌ریزی رسیده‌اند.

فروغی روند ساخت و ساز را منوط به شرایط آب و هوایی دانست و گفت: ادامه روند ساخت و ساز وابسته به شرایط آب و هوایی است و در صورت ادامه بارش‌ها منحصر به انجام مراحل داخلی واحدهای مسکونی خواهد شد.

وی با اشاره به چهار مورد کالای اساسی در نظر گرفته شده برای زلزله‌زدگان گفت: این اقدام نیز به صورت تدریجی انجام می‌شود زیرا انتقال اقلام به شهرستان زمان‌بر است و حداقل روزانه 20 خانوار برای دریافت کالاهای اساسی معرفی می‌شوند.

فرماندار شهرستان ورزقان‌ لباس گرم، پتو، بخاری برقی، ولور نیاز زلزله‌زدگان اعلام کرد و گفت: باتوجه به برودت هوا و سکونت تعدادی از زلزله‌زدگان در چادرها به دلیل تعمیری بود واحدهای مسکونی‌شان و عدم تعلق کانکس به این نوع واحدها نیاز به اقلام اشاره شده در مناطق زلزله‌زده همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول