اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس کرمان اعلام کرد

ایجاد اصلاحات در راستای حرفه‌ای شدن باشگاه مس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: این باشگاه در شرایط خوبی به سر می‌برد و با توجه به تدابیر اتخاذ شده و ایجاد برخی اصلاحات اداری و سازمانی، اصول حرفه‌ای شدن باشگاه صنعت مس را با شتاب بیشتری دنبال می‌کنیم.

ایجاد اصلاحات در راستای حرفه‌ای شدن باشگاه مس

ناصر شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به ایجاد برخی اصلاحات اداری و ساختاری در باشگاه صنعت مس اشاره کرد و اظهار داشت: تمام این اصلاحات یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم تسریع در روند حرفه‌ای‌تر شدن ساختار اداری و سازمانی باشگاه است.

وی افزود: ایجاد نظم و ساختار اداری و تشکیلاتی منسجم در باشگاه صنعت مس می‌تواند پیامدهای مثبت زیادی در شکل‌گیری اهداف اداری و سازمانی این باشگاه داشته باشد.

شهبازی با اشاره به دیدار هفته پانزدهم مس در برابر مقاومت سپاسی شیراز گفت: قطعا پیروزی در این دیدار می‌تواند روند نتایج مطلوب مس را در هفته‌های اخیر را تداوم بخشد، البته این دیدار در کرمان برگزار می‌شود و ما باید از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و با کسب سه امتیاز دیگر شرایط و موقعیت خود را در جدول مسابقات بهبود بخشیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بیان داشت: کسب یک پیروزی شیرین از این دیدار فرصت مناسبی برای جهش مس از منطقه فعلی در جدول است و می‌تواند روحیه خیلی خوبی را در درون تیم برای دیدار مقابل راه آهن ایجاد کند.

شهبازی با اشاره به برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: قطعا برگزاری این جام تاثیرات زیادی در رونق شور و حرارت فوتبالی در بین تیم‌های حاضر در لیگ‌های مختلف ایجاد می‌کند، البته با نظر سازمان لیگ امسال این جام با تعداد تیم‌های کمتری برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه جام حذفی برای باشگاه مس دارای اهمیت زیادی است، گفت: تیم فوتبال صنعت مس با قدرت تمام گام به این مسابقات می‌گذارد.

وی با تشکر از مردم خوب، فهیم و ورزش دوست به دلیل حمایت بی‌شائبه در مسابقات اخیر از مس درخواست کرد تا برای حمایت از این تیم در دیدار برابر مقاومت سپاسی به ورزشگاه آمده و همچون دیدار مقابل قرمز پوشان در سایه اتحاد و همدلی به تشویق تیم محبوب شهر کرمان بپردازند.

انتهای پیام/80011/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول