اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم:

مدیران باشگاه در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری ابومسلم هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان‌رضوی با بیان اینکه مدیران باشگاه در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری ابومسلم هستند، گفت: تا مشخص شدن سرمربی تیم، همه با هم به تیم کمک می‌کنیم.

مدیران باشگاه در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری ابومسلم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید هاشم حسینی پس از تساوی تیم ابومسلم مقابل میهمانش پارسه ایرانیان اظهار کرد: نتیجه تساوی در خانه اصلا راضی‌کننده و درخور شخصیت باشگاه ابومسلم نیست.

وی ضمن اشاره به اخراج فرزاد حمیدی به دلیل گرفتن کارت زرد دوم در دقیقه 30 بازی بیان داشت: 10 نفره شدن تیم در نتیجه بازی تاثیر گذاشت اما مشخص نبودن وضعیت مالکیت باشگاه بر روی کار بازیکنان تاثیر بسیار بیشتری داشته است.

حسینی ادامه داد: این وضعیت حتی بر روی سازمان‌هایی که باشگاه با آنها در ارتباط است نیز اثر می‌گذارد و سبب کم اعتمادی در ارتباطات مالی می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان‌رضوی در مورد مشخص شدن سرمربی این تیم گفت: مدیران باشگاه در حال بررسی چند گزینه روی کاغذ هستند و تا مشخص شدن سرمربی تیم، اصغر جهانداری تمرینات را ادامه خواهد داد، خداداد عزیزی و من هم در کنار او به تیم کمک می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با گرفتن امتیاز مناسب در روز چهارشنبه اول آذرماه مقابل تیم شهرداری تبریز و بازی خارج از خانه بعدی در مقابل الوند همدان شرایط بهتری برای ادامه مسابقات لیگ پیدا کنیم.

تیم ابومسلم خراسان‌رضوی با تک گل محمد منصوری در دقایق پایانی نیمه اول از روی نقطه پنالتی مقابل گل دقیقه 24 داماش ایرانیان برابر این تیم متوقف شد و با کسب یک امتیاز این بازی 15 امتیازی شد و با یک پله سقوط در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/70019/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول