اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند عنوان کرد

ساماندهی بافت فرسوده دماوند در دستور کار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: بافت‏های فرسوده موضوع مهمی است که باید در جای خود از سوی مردم و مسئولان مورد توجه و نگاه ویژه قرار گیرد.

ساماندهی بافت فرسوده دماوند در دستور کار است

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ساماندهی بافت‏های فرسوده موضوع بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: در لرزه‏های خسارت‏بار آذربایجان‌شرقی، مناطق محل اجرای طرح‏های بازسازی و مقاوم‏سازی با تلفات جانی و مالی کم‏تری مواجه بود؛ اما بافت قدیم متحمل خسارت‎های شدیدی شد.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: دماوند نیز به لحاظ بلایایی طبیعی نظیر زمین‏لرزه با تهدید روبه‏رو است و باید نگاهی ویژه بدان داشت.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: امروز مسئولان نهادهایی همچون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرداری‏ها در مناطق شهری، این موضوع را مد نظر قرار داده‏اند.

وی ادامه داد: مردم نیز باید با عنایتی ویژه و استقبال از تسهیلات ارائه‏ شده از سوی دولت خدمت‏گزار، مسئولان را در این زمینه همراهی کنند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: تلاش شبانه‏روزی دولت در زمینه ترمیم بافت‏های فرسوده تنها به پوشش بخش‏های محدودی از این سطح گسترده منتهی می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: مردم باید خود اقدامات لازم نظیر دریافت تسهیلات دولتی و بدون محدودیت را از همین امروز آغاز کنند.

انتهای پیام/25684/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول