اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بافت خبر داد

بازسازی 7 مدرسه فرسوده در بافت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بافت گفت: بازسازی هفت مدرسه فرسوده شهرستان بافت در دستور کار اداره کل نوسازی قرار دارد.

بازسازی 7 مدرسه فرسوده در بافت

رضا محمد‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: هفت مدرسه در شهرستان بافت به عنوان واحدهای‌ فرسوده تلقی می‌شدند که در دستور کار نوسازی قرار گرفته‌ و در حال ساخت هستند و روند پیشرفت بازسازی این مدارس در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

محمد‌هاشمی با بیان اینکه شهرستان بافت دچار مهاجرت‌های زیاد است، تصریح کرد: با این وجود در پایه اول ابتدایی سال جاری شاهد رشد بودیم و از 2 هزار و 403 نفر دانش‌آموز اول ابتدایی سال گذشته به‌ 2 هزار و 528 نفر در سال جاری رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: برای دانش‌آموزان کنکوری سال جاری نیز برنامه‌هایی داریم و امیدواریم مانند هر سال افتخار‌آفرین در سطح استان کرمان و کشور باشیم.

محمدهاشمی با اشاره به اردوهای راهیان نور اذعان داشت: ما بر اساس ابلاغ‌ کشوری 400 دانش‌‌آموز دختر دوم متوسطه را بر اساس کار عملی در درس دفاعی به اردوی راهیان نور اعزام کردیم که این اردو از 26 تا 30 آبان برگزار شد.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول