اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه زنجان:

فرودگاه زنجان در راستای نیازهای استان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به برنامه‌های استان برای توسعه فرودگاه زنجان گفت: توسعه فرودگاه زنجان در راستای پاسخگویی به نیازهای استان انجام می‌شود.

فرودگاه زنجان در راستای نیازهای استان توسعه می‌یابد

جمشید شجاعی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از توسعه فرودگاه زنجان خبر داد و اظهار داشت: ترمینال فرودگاه زنجان از دو ضلع غربی و شرقی توسعه می‌یابد.

وی فضای کنونی فرودگاه زنجان را بیش از 3 هزار و 50 هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: با توسعه 700 متری ضلع شرقی و یک‌هزار و 430 متری ضلع غربی وسعت این ترمینال بیش از 5 هزار مترمربع می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به عقب‌افتادگی زمانی توسعه ترمینال فرودگاه زنجان اضافه کرد: بر اساس زمان‌بندی جدید انجام شده این توسعه تا پاییز سال آینده به پایان می‌رسد.

وی درصد پیشرفت فیزیکی توسعه ترمینال فرودگاه زنجان را 20 درصد اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه با توجه به توسعه‌ای بودن آن مشکلات خاص خود را دارد.

شجاعی یگانه از انجام 10 تا 12 پرواز حج عمره از فرودگاه زنجان طی شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد و گفت: ادامه پروازها منوط به هماهنگی با حج و زیارت و اعلام آمادگی آنها است.

وی با اشاره به اینکه پروازهای فرودگاه زنجان توسط شرکت ماهان انجام می‌شود، ادامه داد: پروازهای عتبات عالیات بعد از چند پرواز از طریق فرودگاه زنجان قطع شده است.

مدیر فرودگاه زنجان احداث پارکینگ برای حجاج را از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای برای فرودگاه زنجان عنوان کرد و گفت:‌ سرویس‌های بهداشتی جدیدی در فرودگاه زنجان در حال ساخت است.

وی از انجام مطالعات برای تطویل باند فرودگاه زنجان به طول 800 متر خبر داد و افزود: باند این فرودگاه در حال حاضر سه کیلومتر است.

شجاعی یگانه تاکید کرد: توسعه فرودگاه زنجان در بخش‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای استان است.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول