اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از جمعه شب صورت گرفت

آغاز پروازهای بین‌المللی فرودگاه زنجان

خبرگزاری فارس: پروازهای بین‌المللی فرودگاه زنجان با پرواز 5044 زنجان به جده به صورت رسمی آغاز شد.

آغاز پروازهای بین‌المللی فرودگاه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پروازهای خارجی فرودگاه زنجان پس از پی‌گیری‌های مسئولان استان، شامگاه جمعه فعالیت خود را آغاز کرد.

نخستین پرواز حجاج زنجانی با بدرقه مسئولان کشوری و استانی 29 اردیبهشت 91 رسما آغاز شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک آغاز پروازهای خارجی استان زنجان از فرودگاه زنجان اظهار کرد: این پرواز برای نخستین بار از استان زنجان صورت گرفت.

وی با اشاره به پی‌گیری‌های انجام شده برای انجام پروازهای خارجی تصریح کرد: فرودگاه زنجان ظرفیت‌های لازم را برای اجرای پروازهای بین‌المللی داشته و از این پس هم‌استانی‌ها از این فرودگاه به مقاصد خود اعزام می‌شوند.

محمدمهدی احمدیان با بیان اینکه هواپیمایی ماهان برای پروازهای حج عمره از هواپیما‌هایی با ظرفیت بیش از 200 نفر استفاده می‌کند، یادآور شد: هواپیمای استان زنجان نیز که هنوز به صورت رسمی به بهره‌برداری نرسیده پروازهای حجاج زنجانی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه پروازهای خارجی از این پس از فرودگاه زنجان صورت می‌گیرد، افزود: مشکلی برای استمرار این پروازها وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به آغاز پروازهای خارجی نزدیک و داخلی از فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های پرواز برای صدور کالا نیز در آینده نزدیک استفاده می‌شود.

وی از آغاز پروازهای عتبات عالیات استان زنجان از 16 خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

احمدیان خاطرنشان کرد: با توجه به مساعدت مسئولان استانی و کشوری وقفه‌ای در پروازهای استان پیش نمی‌آید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سفرهای هوایی زنجان به مشهد در هفته دو بار انجام می‌شود، افزود: خوشبختانه تاکنون مشکلی در پروازهای زنجان به وجود نیامده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول