اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

مجهز بودن 80 درصد از بوستان‌های شهر قزوین به امکانات ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: 80 درصد پارک‌های شهر قزوین به امکانات ورزشی مجهز هستند که این نشان از اهمیت دادن شهرداری قزوین به سلامت اجتماعی شهروندان قزوینی است.

مجهز بودن 80 درصد از بوستان‌های شهر قزوین به امکانات ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌ن‍ژاد در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی قزوین و شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار مردمی شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری با احداث بوستان‌ها، توسعه فضای سبز شهری و امکانات ورزشی در شهر قزوین امکان شادی و نشاط را برای شهروندان قزوینی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و ورزشی استان قزوین اقدامات مناسبی در جهت ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان قزوینی انجام داده است، ابراز کرد: این سازمان با برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانواده، ورزش‌های صبحگاهی و مجهز کردن پارک‌ها به وسیله‌های ورزشی امکان ارتقای سلامت را برای شهروندان در شهر فراهم کرده است.

این مقام مسئول اجرای طرح محله ما و شناسنامه‌دار کردن محله‌ها را از جمله طرح‌های سلامت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین عنوان و بیان کرد: برگزاری کلاس‌های سلامت مشاوره‌ای در جهت ارتقای سلامت روانی برای مردم قزوین از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های هدفمند ورزشی و سلامت در صورت امکان بیش از 2 کارمند دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین مستقر شوند، خاطرنشان کرد: با تحقق این امر این افراد می‌توانند از ظرفیت این سازمان برای ارتقای سلامت اجتماعی، روانی و معنوی مردم این شهر استفاده بهینه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و پسماند شهرداری قزوین نیز در ادامه گفت: مدیران ارشد استانی باید در زمینه سلامت اجتماعی و روانی شهروندان قزوینی باورهای مشترکی داشته باشند تا بتوانند سلامت مردم قزوین را ارتقا بدهند.

عسگری با اشاره به اینکه برخی از افراد جامعه توان پرداخت هزینه‌های استفاده از امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی را ندارند، خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید با فراهم کردن این امکانات با هزینه‌های پایین‌تر برای این افراد زمینه‌های شادی و ورزش را برای آنان فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه سلامت اجتماعی از نیازهای اساسی جامعه است، ابراز کرد: هر فردی  با دارا بودن این نعمت می‌تواند زندگی مطلوبی همراه با شادی و نشاط داشته باشد بر این اساس این نیاز اهمیت والایی در جامعه دارد.

انتهای پیام/77009/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول