اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کاهش 38 درصدی تلفات جاده‌ای در ابهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سال‌جاری تصادفات جاده‌ای در سطح شهرستان ابهر 38 درصد کاهش داشته است.

کاهش 38 درصدی تلفات جاده‌ای در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی‌ فرماندهی انتظامی استان زنجان، علیرضا صالحی با تاکید بر اهمیت نماز جمعه و جماعات اظهار کرد: نماز جماعت تجلی وحدت مسلمانان و منشأ آثار و برکات فراوانی است.

وی با اشاره به آثار و برکات نمازهای جماعت گفت: نماز جماعت، مقدمه وحدت صفوف، نزدیکى دل‌ها، تقویت‌کننده ‏روح اخوت و زمینه‌ساز تعاون اجتماعى بین آحاد مسلمانان است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه نماز جمعه جایگاه والایی داشته و نه تنها یک عبادت، بلکه مظهر وحدت مسلمانان و شکوه و عظمت اسلام است تصریح کرد: نماز تطهیرکننده لسان، حافظ حالات روحانی انسان، زیباترین حالات پرستش و موجب طهارت ظاهری و باطنی بشر است.

وی با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر در سال‌جاری گفت: خوشبختانه با قانونمندی مردم و تلاش‌های صورت گرفته در سطح استان و شهرستان ابهر جرایم خشن وجود نداشته و بیشتر جرایم به وقوع پیوسته نیز کشف شده است.

صالحی به کاهش 38 درصدی وقوع تصادفات در شهرستان ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری در سطح شهرستان ابهر تلفات جاده‌ای 39 درصد کاهش داشته است.

وی بر برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ تاکید و اعلام کرد: در زمینه مواد مخدر نیز در سطح شهرستان ابهر بیش از 23 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده و در این زمینه 250 نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/2308/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول