اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

نگذارید جاده مرگ بیشتر تلفات بگیرد / وزارت راه به پروژه سرعت‌عمل بدهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با توجه به افزایش روزافزون تلفات در جاده آبادان ـ ماهشهر موسوم به جاده مرگ وزارت راه با سرعت بخشیدن به این پروژه جلوی تلفات بیشتر در این جاده را بگیرد.

نگذارید جاده مرگ بیشتر تلفات بگیرد / وزارت راه به پروژه سرعت‌عمل بدهد

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: کشته شدن 4 نفر از شهروندان در حادثه دیگر جاده آبادان ـ ماهشهر روی داد بار دیگر دل مردم منطقه را به درد آورد.

 

 

در طول یک‌هفته جاده آبادان ماهشهر موسوم به جاده مرگ 14 نفر را به کام مرگ برد / عکس اختصاصی فارس: عارف دورقی

وی خاطرنشان کرد: این حادثه بار دیگر هشداری بود تا مدیران اجرایی هر چه زودتر این پروژه حیاتی را به سرانجام برساند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم استاندار با درایت هر چه بیشتر متولیان این پروژه را وادار کند تا وقت بیشتر و مضاعفی را برای به سرانجام رساندن آن بگذارند.

انصاری گفت: وزارت راه و شهرسازی بایستی علاوه بر جاده آبادان ـ ماهشهر برای حل معضلات جاده آبادان – اروندکنار نیز که هرازگاهی اتفاقات ناگوار در آن می‌افتد چاره‌اندیشی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به جلسه نمایندگان با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: وزیر راه قول داد هر یک ماه 15 کیلومتر از مسیر باقی مانده آبادان ـ ماهشهر را افتتاح کند.

وی گغت: مقرر شد 15 آذرماه 10 کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری برسد و مابقی این پروژه در 15 دی و 15 بهمن افتتاح شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی به تعهد خود عمل کند و مردم را بیش از این با مشکلات این جاده گرفتار نکند.

وی با تقدیر از خبرگزاری فارس به خاطر پوشش جدی، شجاعانه و متعهدانه اخبار تصادف اخیر گفت: نقش رسانه‌ای همچون فارس در واداشتن مدیران اجرایی وزارت راه و شهرسازی به تحرک بیشتر بسیار محسوس و تعیین کننده بود.

انصاری رسانه‌ها را بازوی توانمند مردم و نمایندگان آنها توصیف کرد و گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند علاوه بر انعکاس عملکرد مثبت مدیران عملکرد منفی آنها را نیز اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول