اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد

کاهش 21 درصدی تلفات جاده‏ای در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان سمنان از کاهش 21 درصدی تلفات جاده‏ای در این استان خبر داد.

کاهش 21 درصدی تلفات جاده‏ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، علی‏رضا رضوی‏خبیر در نشست هماهنگی رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه‌جانبه پلیس راه در برگزاری این رزمایش، کاهش 21 درصدی تلفات جاده‏ای را از دستاوردهای توجه مردم و مسئولان به قوانین و مقررات عبور و مرور دانست.

وی افزود: کسب رتبه دوم کشوری توسط استان سمنان در کاهش تلفات جاده‏ای نشان‏دهنده فرهنگ بالای مردم در رعایت قوانین و مقررات است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تبلیغات محیطی و اطلاع‏رسانی در معابر، پایانه‏های بار و مسافر، اتوبوس‏های شهری و بین‏شهری، راه‏آهن، پوشش خبری از طریق صدا و سیما، مصاحبه با رانندگان نمونه و قانونمند، حضور همیاران پلیس و دانش‏آموزان در این رزمایش، از اقدامات مفیدی است که می‏توان برای برگزاری هر چه موفق‏تر این طرح از آن استفاده کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان نیز به اهمیت آموزش صحیح قوانین و مقررات اشاره کرد و افزود: با آماده‏سازی ذهن عموم مردم می‏توان گامی مهم در پیشگیری از وقوع حوادث جاده‏ای برداشت.

احمد طاهری افزود: این رزمایش که توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان طراحی و با مشارکت دستگاه‏های مرتبط اجرا می‏شود، یک آموزش عمومی و مهم محسوب است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول