اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار سمنان:

جاده، وسیله نقلیه و راننده در تلفات جاده‏ای نقش دارند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: جاده، وسیله نقلیه و راننده هر سه در تلفات جاده‏ای نقش دارند و باید به همه این عوامل توجه شود.

جاده، وسیله نقلیه و راننده در تلفات جاده‏ای نقش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، پرهام جان‏فشان‏عراقی در دومین نشست هماهنگی رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی در استان سمنان که 30 آبان ماه سال‏ جاری در سمنان برگزار می‏شود، در جمع مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان، مدیرکل بحران استانداری سمنان، فرمانده پلیس راه استان و همه دستگاه‏های اجرایی مرتبط با این طرح، خواستار برگزاری مناسب این رزمایش شد.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان به عوامل مؤثر در کاهش تلفات جاده‏ای و تک بعدی نبودن بحث ترافیک اشاره کرد و سه عامل جاده، وسیله نقلیه و راننده را در این مورد مؤثر دانست.

جان‏فشان‏ عراقی افزود: هر کدام از این عوامل در کاهش تصادفات البته همراه با رعایت قوانین و مقررات خاص خود روبه‏رو بوده و بسیار دارای اهمیت است.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: دستیابی به اهداف ایده‏آل رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی غیرممکن نیست ولی عزم جدی و ملی می‏خواهد.

جان‏فشان ‏عراقی اضافه کرد: همه دستگاه‏های اجرایی مرتبط با این طرح باید فعالیت مفید و مؤثر داشته باشند، کمبودها را شناسایی و احصا کنند و در حل آنها بکوشند.

این رزمایش سی‏ام آبان ماه سال‌جاری و از ساعت هشت صبح با حضور استاندار سمنان به عنوان ریاست این رزمایش و با رمز «یا علی ابن موسی‌الرضا(ع)» در سطح جاده‏های استان سمنان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول