اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

ارتقای سطح آگاهی‌ها تلفات ناشی از حوادث را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ارتقای سطح آگاهی‌ها و آموزش‌های عملی تلفات انسانی در حوادث را کاهش می‌دهد.

ارتقای سطح آگاهی‌ها تلفات ناشی از حوادث را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی ظهر امروز در نشست با مسئولان ستاد حوادث غیر‌مترقبه اظهار داشت: برگزاری مانورهای ایمنی گامی مهم در راستای ارتقای این آموزش‌هاست که استمرار آن می‌تواند ما را به اهداف واقعی‌مان در کاهش تلفات سوق دهد.

وی همچنین یکی از راه‌های کاهش تلفات انسانی در مواقع رخداد زلزله را آشنایی دانش‌آموزان با بلایای طبیعی و ارتقای سطح آگاهی‌های آنها اعلام کرد و یادآور شد: روز گذشته شاهد برگزاری چهاردهمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان بودیم که این مانورهای همگی می‌تواند در آگاه‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان مفید عمل کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه با همکاری جمعیت هلال احمر در 2 هزار و 896 واحد آموزشی استان اردبیل آژیر خطر و مقابله با زلزله به صدا در‌آمد، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات پناه‌گیری، خروج مناسب دانش‌آموزان از کلاس‌های درس، خودامدادی و امداد‌رسانی به مصدومان فرضی و اطفای نمادین آتش‌سوزی از بخش‌های ویژه این مانورها بود که با موفقیت در اردبیل اجرایی شد.

غیبی اجرای موفقیت‌آمیز چهاردهمین مانور زلزله و ایمنی را یادآور شد و گفت:‌ هدف ما از واگذاری بخش‌های مختلف این مانور به عهده دانش‌آموزان این بود که آنان را با زوایای مختلف و راهکارهای مقابله با بحران آشنا سازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: در چهاردهمین مانور زلزله و ایمنی بیش از 70 مربی امداد آموزش‌های لازم را قبل از اجرای این مانور در خصوص نحوه اجرای صحیح به دانش‌آموزان ارائه کرده بودند که بسیار مفید بود.

انتهای پیام/62005/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول