اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور ریگان ـ ایرانشهر رخ داد

سوختن یک خودرو مزدا در آتش / نجات معجزه‌آسای 2 سرنشین

خبرگزاری فارس: آتش‌گرفتن یک دستگاه خودرو در محور ترانزیتی ریگان ـ ایرانشهر موجب مسدود شدن یک ساعته این محور شد.

سوختن یک خودرو مزدا در آتش / نجات معجزه‌آسای 2 سرنشین

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان بامداد امروز بر اثر سرعت زیاد یک دستگاه خودروی مزدا وانت لاستیک این ماشین دچار ترکیدگی و خودرو دچار آتش‌سوزی شد.

محمد برزنگ فرماندار ریگان در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه شعله‌های آتش در این محل زیاد بود موجب شد یک ساعت این محور ترانزیتی مسدود شود و دو سرنشین این خودرو به طرز معجزه‌آسایی نجات یافتند.

وی افزود: با توجه به اینکه از شهرستان ریگان تا ایرانشهر هیچ‌گونه پاسگاه پلیس‌راهی وجود ندارد این امر سبب شده خودروها در این مسیر با سرعت زیاد حرکت کنند که این امر جان رانندگان این محور را تهدید می‌کند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان دارای 260 آبادی دارای سکنه و تردد وسایل نقلیه در محورهای شهرستان زیاد است، می‌طلبد پاسگاه پلیس‌راه در این شهرستان راه‌اندازی و استقرار یابد.

برزنگ گفت: قبلا پاسگاه پلیس‌راهی در سه‌راهی ناصریه وجود داشت که تا حدودی جلوی تصادفات این محور را می‌گرفت اما با جابه‌جایی آن بر آمار تصادفات شهرستان افزوده شد.

وی عنوان کرد: جاده ترانزیتی ریگان - چابهار یکی از جاده‌های پرتردد استان کرمان است که راه‌اندازی پاسگاه پلیس‌راه ریگان - ایرانشهر در این شهرستان از ضروریات است.

انتهای پیام/80014/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول