اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

اردبیل نیازمند 5 ایستگاه آتش‌نشانی است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: برای استانداردسازی حوزه آتش‌نشانی ما در شهر اردبیل به احداث پنج ایستگاه آتش‌نشانی جدید نیاز داریم.

اردبیل نیازمند 5 ایستگاه آتش‌نشانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست معاونان و رؤسای سازمان‌های شهرداری اردبیل اظهار داشت:‌ البته ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی اردبیل با پیشرفت 80 درصدی در حال تکمیل شدن است که به زودی شاهد بهره‌برداری از این ایستگاه هستیم.

وی تصریح کرد: با احتساب این ایستگاه ما در رسیدن به استاندارد واقعی و جهانی به احداث پنج ایستگاه جدید نیاز داریم که امیدواریم با جذب اعتبارات ملی و حمایت استاندار اردبیل بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

بدری خاطر نشان کرد: برای تحقق استاندارد جهانی و احداث 10 ایستگاه آتش‌نشانی در اردبیل محدودیت‌های اعتباری داریم که اگر در این زمینه بودجه‌ای خاص اختصاص یابد، می‌توان با در نظر گرفتن زمین مورد نیاز به احداث آن اقدام کرد.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون کمبود فضای فیزیکی و تعداد ایستگاه‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات آتش‌نشانی اردبیل است و ضرورت دارد از ردیف حوادث بودجه‌ای نیز برای شهرداری در نظر گرفته شود تا بتوانیم در این باب موفق عمل کنیم.

شهردار اردبیل همچنین از تجهیز محلات مرکز استان به زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال در توسعه این رشته ورزشی خبر داد و بیان کرد: در تحقق این مهم اولین زمین چمن مصنوعی شهرداری اردبیل در میدان توحید به زودی برقرار می‌شود.

وی ادامه داد:‌ شهرداری در حوزه ورزش ورود مناسبی داشته به طوریکه توانسته‌ایم زمین‌های ورزشی مناسبی را مهیا کنیم و در کنار آن حمایت از تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در دسته دوم لیگ کشور توپ می‌زند، می‌تواند زمینه یک تحرک واقعی را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرعامل سازمان فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل نیز در سخنانی به تقویت تیم‌های ورزشی و ترویج آن به جای بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و گفت:‌ ما می‌توانیم در مناطق مختلف اردبیل به گونه‌ای فضاهای ورزشی را مهیا کنیم تا کودکان و نوجوانان به جای گرایش به بازی‌های رایانه‌ای و جدید بتوانند در حوزه ورزش پرتحرک و پرتوان وارد شوند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده افزود: با توسعه ورزش در رشته‌های مختلف می‌توان حس پرخاشگری و انزواطلبی کودکان را از بین برد که امروز بازی‌های رایانه‌ای به آن دامن زده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در تقویت رشته‌های ورزشی متنوعی که امروز جوانان به آن راغب هستند باید به صورت منطقه‌ای و محلی زیرساخت‌ها فراهم شود و متولیان فرهنگی کشور نیز راهکارهای خلاقانه را ارائه کنند.

میرعباس‌زاده در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: جشنواره بازی‌های محلی و سنتی همه ساله به صورت استانی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم این بازی‌ها را به صورت کشوری برگزار کنیم.

انتهای پیام/62003/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول