اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

1482 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: امسال یک‌هزار و 482 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد.

1482 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، رضا عسکری اظهار داشت: یک هزار و 482 مورد عملیات در هشت ماهه امسال توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد.

وی گفت: از این تعداد عملیات‌ها 971 مورد مربوط به اطفای حریق است که 77 مورد آن شامل عملیات‌های آبان ماه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان همدان بیان داشت: از مجموع یک هزار و 482 مورد عملیات 511 مورد آن مربوط به امداد و نجات بوده که از این تعداد نیز 43 مورد مربوط به عملیات‌های امدادی آبان ماه سال‌جاری بوده است.

وی هزینه‌های مواد مصرفی را برای سازمان در طی این هشت ماه را 717 میلیون و 98 هزار و 80 ریال عنوان کرد و افزود: تعداد کل پایان کارها و پروانه ساختمانی صادر شده توسط سازمان نیز به ترتیب 847 و هزار و 291 مورد بوده است.

عسکری با بیان اینکه در این مدت 511 مورد عملیات امداد و نجات انجام شده خاطرنشان کرد: تعداد حادثه در اثر تصادف 73 مورد، مهار حیوانات 108 مورد، نجات حیوانات 61 مورد، گیر کردن انگشتری یا واشر در انگشت 68 مورد و آبگرفتگی نیز چهار مورد بوده است.

وی اضافه کرد: محبوس شدن درمنزل یا اتاق 68 مورد، نقص آسانسور 46 مورد، ترکیدگی لوله و نشت آب هشت مورد و نشت گاز نیز 9 مورد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان همدان در خصوص عملیات‌های اطفای حریق در هشت ماه امسال نیز تأکید کرد: 106 مورد عملیات اطفای حریق در اماکن مسکونی، 31 مورد در اماکن فرهنگی مذهبی و هشت مورد نیز در کاربری ورزشی انجام شده است.

وی افزود: حوادث در اماکن تجاری 50 مورد، اداری 10 مورد، صنعتی 15 مورد، آموزشی 23 مورد، فضای سبز 39 مورد، مزروعی 113 مورد، زمین بایر 222 مورد، وسیله نقلیه 147 مورد و سایر موارد نیز 122 مورد بوده است. 

عسکری ادامه داد: در هشت ماهه نخست امسال در عملیات اطفای حریق دو نفر فوت و تعداد 62 نفر مصدوم و مجروح شده‌اند و همچنین در بحث امداد و نجات نیز تعداد 22 نفر فوتی و 111 مورد مجروح گزارش شده است.

وی در پایان سخنانش در خصوص اقدامات این سازمان در مورد پیشگیری از بروز حوادث در ایام محرم گفت: در این ایام با رعایت ضوابط ایمنی عزاداران حسینی در مکان‌های عزاداری و مراسمات مذهبی شاهد هیچ گونه حادثه‌ای در این خصوص نبوده‌ایم.

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول