اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

دانشجو نقش‌آفرین تحولات اجتماعی و فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: دانشجو در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش‌آفرین است.

دانشجو نقش‌آفرین تحولات اجتماعی و فرهنگی است

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: قشر دانشجو قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در فراهم کردن شرایط پیروزی انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان در فراهم‌سازی پیروزی انقلاب نقش بی‌بدیلی داشتند، افزود: دانشجویان به عنوان سربازان خط مقدم در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور چشمگیری داشتند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به نقش دانشجویان در زمینه‌سازی برای ورود امام خمینی (ره) به کشور ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش این قشر در تحولات جامعه بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه آینده‌ساز بودند، افزود: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از رویکردهای جدی این قشر محسوب می‌شود.

مرادلو با اشاره به نقش دانشجویان در تحولات مختلف کشور تصریح کرد: نقش این قشر در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی سازماندهی و ساماندهی گروه‌های مردمی در جبهه‌های حق علیه باطل را وظایف اقشار تحصیلکرده عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس این قشر خدمات بسیاری به کشور در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقش بسزایی داشتند، افزود: حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با استبداد و استکبار از برنامه‌های این جنبش محسوب می‌شد.

وی حضور فعال دانشجویان در خط مقدم دوران دفاع مقدس را چشمگیر عنوان کرد و گفت: شهدایی همچون شهید علم‌الهدی با رشادت و شهادت‌طلبی در جبهه‌های حق علیه باطل به کمک نظام آمدند.

*اطاعت از ولی‌فقیه از ویژگی‌های قشر دانشجو است

مرادلو اطاعت از ولی‌فقیه را از ویژگی‌های برجسته قشر دانشجو دانست و گفت: دانشجویان پشت سر امام خمینی (ره) همواره در مسیر تحول جامعه پیشگام بودند.

وی با بیان اینکه دانشجویان پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های علمی، پژوهشی و صنعتی گام‌های مطلوبی را برداشتند، افزود: پیشرفت در عرصه‌های مختلف مدیون مجاهدت‌های این قشر تاثیرگذار جامعه است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان دانشجویان را پیشقراولان محرومیت‌زدائی در کشور عنوان کرد و گفت: دانشجویان در محرومیت‌زدایی در کشور حضور فعالی داشتند.

وی دانشجویان را صاحبان فکر و اندیشه و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: حضور فعالانه این قشر موجب شده است تا جامعه پله‌های پیشرفت و تعالی را به خوبی بپیماید.

مرادلو پیشرفت‌های علمی جامعه را مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر دانشجو دانست و گفت: کسب فناوری‌های مختلف و رتبه‌های برتر جهانی از موفقیت‌های این قشر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند توجه جدی به قشر دانشجو به عنوان قشر سرنوشت‌ساز جامعه است، خاطرنشان کرد: هنوز هم دانشجو در خط مقدم پیشرفت‌های جامعه قرار دارد.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول