اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی دوستی‌های قبل از ازدواج در دانشگاه بروجرد

خبرگزاری فارس: برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع دوستی‌های قبل از ازدواج، مفید یا مضر؟ در سالن همایش‌های دکتر شهیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

بررسی دوستی‌های قبل از ازدواج در دانشگاه بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد، این نشست در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد و با استقبال بی‌نظیر دانشجویان مواجه شد.

در برگزاری این کرسی، دانشجویان در گروه‌های مخالف و موافق نظرات خود را در مورد دوستی‌های قبل از ازدواج پسر و دختر بیان کردند.

سپس داور این کرسی حجت‌الاسلام عظیمی به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود: که در کرسی‌های آزاداندیشی ضمن احترام به عقاید و نظرات یکدیگر، باید ادب و احترام به یکدیگر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه به روانشناسی زن و مرد پرداخت و این روابط را مورد نقد و بررسی قرار داد و به سئوالات تعدادی از دانشجویان پاسخ داد.

لازم به ذکر است که این کرسی آزاداندیشی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سالن همایش‌های دکتر شهیدی به کار خود پایان داد. 

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول