اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با زیربنای 10 هزار متر مربع صورت می‌گیرد

احداث بزرگ‌ترین دانشگاه مهدویت خاورمیانه در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود ‌(عج) فارس از احداث دانشگاه مهدویت با زیربنای 10 هزار متر مربع که بزرگترین دانشگاه مهدویت خاورمیانه محسوب می‌شود خبر داد.

احداث بزرگ‌ترین دانشگاه مهدویت خاورمیانه در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، حجت‌الاسلام علیرضا حدائق در جمع مدیران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در سخنانی با اشاره به یکی از فرمایشات امام حسین (ع) که فرموده‌اند خداوند انسان را خلق نکرده مگر برای رسیدن به معرفت‌الهی،‌ اظهار داشت: اصل و اساس خلقت و آفرینش رسیدن به معرفت خداست و ارزش انسان به میزان معرفت اوست.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود ‌(عج) فارس افزود: براساس آسیب‌شناسی‌های انجام شده، ‌ریشه ناهنجاری‌ها،‌ ساختارشکنی‌ها و نیز جرائم در جامعه بی‌معرفتی است.

وی افزایش آگاهی‌ها و شناخت را از مهمترین راه‌های رسیدن به معرفت بیان کرد و ادامه داد: مهمترین ثمره معرفت بندگی خداست.

حدائق در ادامه با اشاره به تلاش گسترده دشمن در جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای شبهه‌افکنی در باورهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه جوانان ابراز داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌های دشمن در این زمینه‌ها،‌ ایجاد سایت‌های اینترنتی و فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای است به طوری که هم‌اکنون بیش از 20 هزار شبکه ماهواره‌ای در جهان در حال فعالیت هستند که از این تعداد 2 هزار و 600 شبکه در ایران دریافت می‌شوند و 300 شبکه به صورت مستقیم با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی در حال فعالیت هستند.

وی مهمترین کارکرد شبکه‌های ماهواره‌ای را ترویج فساد اعتقادی، فساد اخلاقی و فساد سیاسی و شبهه‌افکنی و تضعیف باورهای دینی و اعتقادی دانست و گفت: باید خانواده‌ها در این زمینه هوشیار و مراقب باشند چراکه در این شرایط دشمن در خانه‌ها و اتاق‌های بسته نفوذ کرده است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن،‌ عزم عمومی و همتی گسترده می‌طلبد و امروز نمی‌توان به صورت سنتی در این زمینه کار کرد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) فارس در ادامه با اشاره به فعالیت این بنیاد در عرصه مهدویت و توسعه فرهنگی بیان کرد: این بنیاد از تمام افراد و دلسوزان برای فعالیت در زمینه توسعه فرهنگی دینی و معرفتی دعوت می‌کند تا در این زمینه آن را همراهی کنند.

حدائق اضافه کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در حال حاضر در حال احداث دانشگاه مهدویت با زیربنای 10 هزار متر مربع است که بزرگترین دانشگاه مهدویت خاورمیانه محسوب می‌شود و در این زمینه نیز از علاقمندان برای مشارکت در این طرح عظیم دعوت می‌شود.

انتهای پیام/2448/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول