اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد محمودآباد:

آبگرفتگی به دانشگاه آزاد محمودآباد خسارت زد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد با اشاره به بارش شدید باران چند روز گذشته گفت: آبگرفتگی باعث بروز خسارت‌های زیادی به دانشگاه از جمله به سرور و کتابخانه شد.

آبگرفتگی به دانشگاه آزاد محمودآباد خسارت زد

هوشنگ طالب‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد از تعطیلی دانشگاه به دلیل وقوع آبگرفتگی محوطه دانشگاه و کلاس‌های درس ناشی از بارندگی شدید روزهای گذشته خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: ریزش شدید و بی‌سابقه باران و نبود سیستم تخلیه فاضلاب شهری موجب آبگرفتگی تمامی کلاس درس و محوطه این دانشگاه و در نهایت بالا زدن آب فاضلاب در این واحد دانشگاهی شده است.

طالب‌آبادی در مورد تخمین خسارت اولیه به این دانشگاه تصریح کرد: آبگرفتگی باعث خسارت به دو سرور مرکزی و چندین دستگاه کامپیوتر، چاپگر، کتابخانه و همچنین فضای سبز این دانشگاه شده است.

وی با تقدیر از پرسنل این دانشگاه که اهتمام ویژه‌ای در راستای حل این مشکل داشته‌اند، بیان داشت: مسئولان شهرستان کمک کنند تا این مرکز آموزشی هر چه سریع‌تر بازگشایی شود.

در ادامه علیرضا بناگر معاون آموزشی دانشگاه آزاد مرکز محمودآباد نیز با ابراز گلایه از کنده‌کاری‌های صورت گرفته در مقابل دانشگاه آن هم همزمان با شروع سال تحصیلی افزود: این در حالی است که هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات ایجاد شده نیست و این امر باعث انصراف دانشجویان برای ثبت‌نام در این واحد دانشگاهی شده است.

وی ادامه داد: این کنده‌کاری‌ها حتی باعث توقف آب در جلوی دانشگاه به هنگام بارندگی و هدایت آب به داخل دانشگاه شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد در پایان خواستار رسیدگی و اتمام هر چه سریع‌تر پروژه فاضلاب در خیابان دانشگاه شد.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد در منطقه گلشهر محمودآباد قرار دارد که بیشترین آبگرفتگی روزهای گذشته در این منطقه رخ داد.

انتهای پیام/86013/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول