اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار:

امروز شمشیر اسلام در پس گردن یزید زمان قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه فرهنگی عمار گفت: امروز در وضعیت وارونه با عاشورا به سر می‌بریم چرا که در عاشورا، به ظاهر پیروزی با یزیدیان بود اما اکنون شمشیر در پس گردن عمر سعد و یزید زمان قرار گرفته است.

امروز شمشیر اسلام در پس گردن یزید زمان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام مهدی طائب یکشنبه شب در مجموعه ورزشی شهدای بسیج سپاه این شهرستان اظهار داشت: 21 موردی که مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی مطرح کردند امروز به عنوان مسائل فوق استراتژیک کشور محسوب می‌شود تا از این راه عدالت در جامعه از پایین به بالا نهادینه شود.

وی افزود: هدف مقام معظم رهبری از طرح بحث سبک زندگی در جامعه ایجاد عدالت در خانه بین زن و شوهر است تا فرزندان نیز مفهوم عدالت را از خانه آموخته و آن را به جامعه منتقل کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اگر ما بتوانیم عدالت در جامعه را از پایین به بالا ایجاد کنیم، عدالت در سبک زندگی نیز شکل‌ می‌گیرد، ابراز داشت: مهمترین هدف مقام معظم رهبری از طرح سبک زندگی تبیین و نهادینه کردن عدالت در کانون خانواده است.

طائب خاطرنشان کرد: با تحقق عدالت در خانه، نیروی عدالت‌محور تربیت‌ شده در خانه نیرویی عدالت‌مدار در سطح جامعه خواهد بود و با توسعه و نهادینه شدن این عدالت در سراسر جامعه، نیروی عدالت‌مدار مورد نیاز برای ظهور امام زمان (عج) تأمین می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مدینه جامعه را پیامبر اسلام (ص) بر اساس عدالت بنا نهاد به طوری که در این شهر عدالت نهادینه شده بود، بیان کرد: دوران غیبت تا زمانی ادامه می‌یابد که نیروی عدالت‌مدار به اندازه کافی تربیت شود. 

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار در بخش دیگری از سخنان خود حرکت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به سوی کربلا را به واسطه آرمان عدالت‌خواهی در قیام عاشورا دانست و گفت: امروز نیز خط مقدم عاشورا در نبرد با یزیدیان زمان یعنی آمریکای جنایتکار و صهیونیزم خبیث، در سوریه ایجاد شده است.

طائب افزود: دشمن با تمام نیروهای خود در مقابل مقاومت در سوریه ایستاده است اما یک نادان در شیراز اعلام می‌کند کمک به بشار اسد و سوریه یاری رساندن به دیکتاتوری است.

وی تصریح کرد: بشار اسد کسی است که در دیدار با برخی از آقایان اصلاحاتی در سوریه تأکید کرده قدر رهبر شجاع‌ جمهوری اسلامی یعنی آیت‌الله خامنه‌ای را بدانید.

طائب در ادامه یادآور شد: امروز در وضعیت وارونه با عاشورا به سر می‌بریم چراکه در عاشورا، به ظاهر پیروزی با یزیدیان بود اما اکنون ظاهر قضیه هم دگرگون شده و شمشیر در پس گردن عمر سعد و یزید زمان قرار گرفته است. 

وی افزود: همانطور که در کربلا اگر یک نفر از اصحاب امام حسین (ع) شمشیر را کنار می‌گذاشت جبهه حق شکست می‌خورد، امروز نیز چنانچه یک نفر از ما شمشیر را کنار بگذاریم عاشورایی دیگر رقم خورده و اوباما یزید زمان بر ما مستولی می‌شود.

به گفته وی، امروز رئیس جمهور آمریکا به دنبال فرصتی است تا یکی از ما شمشیر را کنار بگذاریم تا مسلمانان در خط مقدم مقاومت در سوریه که نیازمند حمایت هستند، نابود شوند.

طائب تأکید کرد: در صورت هر گونه قصوری که منجر به شکست مقاومت در سوریه شود، اسلام شکست خورده است.

وی متذکر شد: امروز هدف اول دشمن مقام معظم رهبری است تا با ایجاد انحراف از خط ولایت به اهداف خود برسد اما آنها غافل از این هستند که حرکت عاشورا یک چراغ راه و مسیری است که شیعه را هدایت می‌کند.

مسئول قرارگاه عمار افزود: ما امروز برای رسیدن به هدف با یک مانع داخلی و یک مانع خارجی رو‌به‌رو هستیم که مانع داخلی نمی‌داند برای عامل خارجی فعالیتی مضاعف دارد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهدافش باشد، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی این به ظاهر قلدر جهان در جنگ هشت روزه غزه با موشک‌های فجر پنج ایرانی شکست خورد و امروز همه می‌دانند پشتیبان غزه در امر مقاومت، جمهوری اسلامی است.

مراسم سوگواری سالار شهیدان در دهه دوم محرم توسط هیئت رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جبهه و جهاد کاشان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج سپاه این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول