اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه لردگان:

غزه به کشورهای اروپایی و عربی درس مقاومت داد

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه لردگان با اشاره به پیروزی مردم غزه در جنگ هشت روزه گفت: مردم غزه در این جنگ به کشورهای اروپایی و عربی درس مقاومت دادند.

غزه به کشورهای اروپایی و عربی درس مقاومت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لردگان که در مصلای اولوالامر این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا رمز خوشبختی و رسیدن انسان به سعادت بشری است.

این مسئول با اشاره به حوادث کربلا و قیام امام حسین (ع)، خاطرنشان کرد: کربلا احیاگر ولایت، امامت، حق و اسلام بود.

امام جمعه لردگان با اشاره به دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس  و روز مجلس اشاره کرد و افزود: شهید مدرس یک نماینده به تمام معنا بود که تمام خصوصیات یک نماینده خوب و مردمی را دارا بود.

انصاری، مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های یک نماینده‌ مجلس عنوان کرد و یادآور شد: مردم به نماینده رای داده و او را انتخاب کرده‌اند و او نیز باید مردمی باشد و در صدد فهمیدن و رفع مشکلات مردم و جامعه باشد.

وی به ویژگی‌های دیگر یک نماینده اشاره کرد و گفت: ساده‌زیستی، حق‌گرایی و جدا نشدن از حق، ترجیح دادن منافع ملی بر منافع حزبی و شخصی، پیگیری امور مردم، داشتن هدف و اخلاق پاک از جمله خصوصیات یک نماینده مردمی و پیرو رهبر می باشد.

انصاری به کلام مقام‌معظم رهبری درباره مجلس اشاره کرد و ابراز داشت: مقام عظمای ولایت نشانه یک مجلس موفق را ایمان، شجاعت، پیشگامی، ایستادگی بر مبانی نظام، ایستادگی در مقابل دشمنان، عامل وحدت و انسجام جامعه، کار و تلاش فداکارانه می‌داند.

این مسئول به 11 آذر ماه سالروز شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی اشاره کرد و ادامه داد: 91 سال از شهادت میرزا کوچک خان می‌گذرد، اما برای اینکه در راه استقلال مملکت، آزادی و نجات مردم از سلطه بیگانگان تلاش کرد اسم او در بین مردم باقی مانده است.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت بازار شهر لردگان اضافه کرد: درست است که در شرایط کنونی کشور مقداری قیمت‌ها گران شده، ولی در بازار لردگان قیمت اجناس بسیار متفاوت است و باید مسئولان نظارتی شهرستان بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند که مردم آزار ببیند.

امام جمعه لردگان به جنگ هشت روزه غزه اشاره کرد و متذکر شد: پیروزی مقاومت و مردم غزه موجب عزت ایران اسلامی شد و صهیونیسم فکر می‌کرد با اعمال تحریم‌ها علیه ایران این کشور نمی‌تواند از غزه حمایت کند.

انصاری مقاومت مردم مسلمان غزه را در این جنگ ستود و اذعان داشت: مردم غزه در این جنگ به کشورهای اروپایی، آمریکا و عربی درس مقاومت دادند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول