اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

جنگ غزه فروپاشی رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: پیروزی مسلمانان غزه، رژیم صهیونیستی را در آستانه فروپاشی نهایی قرار داد.

جنگ غزه فروپاشی رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌السلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آوج در مصلی نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سه نفر از دانشجویان در 16 آذرماه سال 32 به دست مأموران رژیم پهلوی اظهار کرد: استکبار‌ستیزی و بصیرت همه‌جانبه از ویژگی‌های دانشجویان پیرو و مطیع انقلاب اسلامی است.

امام جمعه آوج افزود: قدرت و افتخار ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون امروز مدیون زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر دانشجویان بصیر و نیز آگاه است.

وی با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه و استعفای وزیر جنگ این رژیم نشان‌دهنده اوج ذلت، حقارت و ضعف همه‌جانبه این رژیم است، تصریح کرد: جنگ غزه در حقیقت کودتای شکست خورده‌ای از سوی رژیم جعلی و اشغالگر قدس بود که زمینه‌ را برای انحلال و فروپاشی بیشتر این رژیم در آینده‌ای نزدیک به دست امت‌های اسلامی بیدار فراهم کرد.

امام جمعه آوج بیان کرد: توطئه، تهدید و حمله هیچ‌گاه تا امروز نتوانسته ذره‌ای از ایمان و اعتقاد امت‌های اسلامی و به ویژه ملت فلسطین کاسته و آنان را در برابر دشمنی و تجاوز صهیونیست‌ها بی‌اراده و سست جلوه دهد، چرا که مسلمانان همواره با اتحاد زمینه را برای رشد و پیشرفت خویش مهیا کرده و از چنگال مستکبران رهایی یافته‌اند.

هاشمی با اشاره به بصیرت و هوشیاری ملی برای مبارزه با کینه‌توزی دشمنان و بیگانگان ابراز کرد: انسجام و اتحاد ملت ایران به هیچ عنوان اجازه تعدی و لشگرکشی دشمنان و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاک اسلامی نداده و این ملت فداکار از ذره‌ای تلاش و جهاد برای خودکفایی و افتخار فروگذار نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با تقوا و درایت قوی در پی وضع قوانین خوب برای نظام اسلامی بوده و از کوچک‌ترین همت خویش برای اعتلای آرمان‌ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی که همان اتحاد ملت و تلاش برای پیشرفت است، فروگذار نکنند.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول