اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل بهزیستی هرمزگان صورت گرفت

ارائه گزارش در خصوص هزینه‌کرد اعتبارات بهزیستی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی هرمزگان گزارشی درباره نحوه تخصیص اعتبارات در برخی از بخش‌های اداره بهزیستی هرمزگان ارائه داد.

ارائه گزارش در خصوص هزینه‌کرد اعتبارات بهزیستی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌فارسانی ظهر امروز در جمع معلولان تحصن‌کننده در اداره کل بهزیستی هرمزگان، اظهار داشت: در بدو ورود بنده به استان به عنوان مدیر کل، تعداد واحدهای تحویلی در بخش مسکن معلولان برابر با صفر بود.

وی ادامه داد: در آن زمان 26 واحد مسکونی در حاجی‌آباد که بالای 70 درصد پیشرفت داشت و 44 واحدی میناب مطرح بود و در بندرعباس هیچ اتفاقی در حوزه مسکن معلولان نیفتاده بود.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان اضافه کرد: بهزیستی در راستای رعایت عدالت و رسیدن اعتبارات 650 میلیونی و 150 میلیونی تومانی که در دو مرحله به استان اختصاص داده شد، این اعتبارات را به حساب مددجویان در اقصی‌نقاط استان برای تسهیل در تامین آورده اولیه ساخت مسکن واریز کرد.

به گفته، محمدی‌فارسانی تسهیلات اعطایی مسکن معمولا به حساب‌های مددجویان در بانک مسکن ریخته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تا امروز تعداد 240 مسکن را تحویل مددجویان داده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل اینکه تعداد نفرات دو تعاونی ضایعات نخاعی و ناشنوایان زیاد بود نمی‌شد این اعتبارات در بین اعضا این تعاونی‌ها تقسیم شود چرا که مبلغ ناچیزی به هر عضو می‌رسید و بنابر این امر برای اعتبارات مذکور توزیع شهرستانی در نظر گرفته شد.

وی در ادامه همچنین قول داد که تا فردا تعداد 140 ویلچر، 67 تشک مواج، 35 سمعک و اقلامی دیگر و 80 میلیون نیز برای تامین لوازم بهداشتی معلولان استان اختصاص یابد.

محمدی‌فارسانی در جواب به یکی از مددجویان گفت: کارشکنی برخی از معلولان و پیگیری‌های آنان سبب شد که اعتبار 900 میلیونی بهزیستی هرمزگان بلوکه و این سازمان اجازه هزینه‌کرد آن را نداشته باشد.

وی در پاسخ به یکی دیگر از حاضران که از وی پرسید که چرا باید برای شما در دادگاه پرونده تشکیل شود اظهار داشت: این اعتبار به حساب دو موسسه برای تامین تجهیزات معلولان ریخته شده بود.

به گفته مدیر کل بهزیستی هرمزگان این 900 میلیون تومان علاوه بر بودجه استانی 3.5 میلیارد تومانی بوده است.

در ادامه این نشست که به نوعی ناتمام ماند و برخی از تحصن‌کنندگان را قانع نکرد، مسئولان بهزیستی هرمزگان به صورت فردی به برخی از درخواست‌های حاضران رسیدگی کردند.

همچنین تحصن‌ آغاز شده در جلوی بهزیستی هرمزگان که از صبح امروز آغاز شده بود، سرانجام حدود ظهر امروز به پایان رسید.

نمایندگانی از فرمانداری بندرعباس و استانداری هرمزگان نیز در این تجمع با هدف نظارت و انتقال خواسته‌های معلولان حاضر بودند.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول