اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل:

شهدا در تبعیت از ولایت گوی سبقت ربوده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: شهدای کشورمان در تبعیت از ولایت و اخلاص در عمل گوی سبقت از همه ربودند و در حالی که پیرو راستین مکتب سیدالشهدا بودند شهادت را بر هر چیزی ترجیح دادند.

شهدا در تبعیت از ولایت گوی سبقت ربوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده عصر امروز در نخستین یادواره شهدای شهرداری اردبیل به مقام خلوص شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها سعی کردند تبلوری از ایمان و عبودیت را به نمایش بگذارند و برای دفاع از کشور و سرزمین سر از پا نشناختند.

وی با اعلام اینکه شهدای ما منادیان راستین رسالت عاشورایی و کربلایی بودند، تصریح کرد: آنچه که انقلاب اسلامی امروز به وجود  شهدای والامقام می‌بالد این است که شهدا زندگی را برای ما ترسیم کردند و در سراسر آن نور، ایمان، عشق و فداکاری متبلور است.

میرعباس‌زاده مقاومت امروز ملت در جبهه اقتصادی را نسخه‌ای از صلابت دلیر مردان سرزمین‌مان در دفاع از خاک و ناموس برشمرد و خاطر نشان کرد: همان‌گونه که شهیدان ما در جنگ هشت ساله ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند ملت ایران نیز امروز با صلابت و همدلی خود توانسته است کمر دشمن را بشکند و آنها را در انزوایی تاریخی قرار دهد تا دیگر قادر به ترفند و توطئه علیه نظام اسلامی نشوند.

این مسئول اضافه کرد: با وجود این تلاش‌ها و حمایت‌ها آنچه به عنوان یک اصل حقیقی کرد و جلوه‌ای حقیقی پیدا کرده دیانتی است که مردم ایران در طول تاریخ آراسته به آن بودند و هرگز اجازه ندادند نامحرمان به این سرزمین نگاهی چپ داشته باشند.

وی بیان کرد: نسل امروز ما باید قدردان چنین الگو و ظرفیتی بی‌نظیر باشند چرا که شهدا اهدافی را ترسیم کردند که برای ما می‌تواند نقطه موفقیت و سعادت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل به برجستگی شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نظیر ولایت‌مداری، ایثار و از جان‌گذشتگی اشاره کرد و ادامه داد: در مقابله با چنین شاخصه‌هایی دشمنان ما امروز انحراف و تبلیغ برنامه‌های ضد دینی و ضد اخلاقی را در دستور کار قرار دادند تا شاید بتوانند ابهت این انقلاب و دستاوردهای 34 ساله را زیر سئوال ببرند اما هرگز در این کار موفق نمی‌شوند.

میرعباس‌زاده در ادامه سخنان خود به پیروزی مردم غزه در جنگ هشت روزه و در یک تقارن جالب با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و گفت: قطعاً مردم عاشورایی غزه با اتکا به فرهنگ ایستادگی و نه گفتن به دشمنان توانستند راه پرصلابت خود را ادامه دهند و نقش بازدارندگی خود را با برخورداری از امکانات و تجهیزات نوین به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/62001/ق/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول