اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

ناامنی در حوزه اجتماعی گلستان نگران‎کننده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: چندین نقطه گلستان با تهدید جدی روبه‌روست و مردم نیز از این بابت نگرانی دارند.

ناامنی در حوزه اجتماعی گلستان نگران‎کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی بعدازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: تکلیف نسبت به شناخت وضعیت، در حدی مضاعف شده که می‎تواند به حل مشکلات مردم کمک کند.

ناامنی در حوزه اجتماعی گلستان نگران‎کننده است

وی با بیان اینکه ناامنی در حوزه اجتماعی گلستان نگران‎کننده است تصریح کرد: به دلیل اینکه مخاطرات پیوسته شده و استمرار دارد و سالیان سال نیز همه دولتمردان را نیز در این حوزه نگران کرده لذا توجه جدی‎تری را می‎طلبد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش‎بینی خسارت‎هایی که شده هیچکدام به طور کامل محقق نشده است.

امامی افزود: آنچه که مهم است مردم در این فضا احساس می‎کنند نسبت به اتفاقاتی که پیرامون آنها رخ می‎دهد بی‎تفاوتی وجود دارد که البته بخشی ناشی از وضعیت بد ملی و بخشی نیز تدبیر مدیریتی را می‎طلبد.

طرح جامع سیلاب، مهندسی شده است

وی با بیان اینکه طرح جامع سیلاب، مهندسی شده است ابراز داشت: کار مطالعاتی قوی و کارشناسی خوبی نیز در این راستا صورت گرفته اما آنچه که مهم است اینکه دولت برای این طرح ردیف خاص در نظر بگیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: هر ساله صدها میلیارد هزینه می‎شود اما اگر یکباره تصمیم جدی بگیریم و نسبت به پیشگیری اقدام شود فرصت‎ها تبدیل به تهدید نخواهد شد.

عمده درآمد اقتصادی استان از کشاورزی است

امامی با بیان اینکه عمده درآمد اقتصادی استان از کشاورزی است یادآور شد: مردم گلستان یک روز از بی‎آبی و یک روز هم از پرآبی دچار خسارت می‎شوند که این مسائل مردم را با نگرانی مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح جامع سیلاب و طرح جامع اطفای حریق باید در مجلس و دولت با جدیت پیگیری شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث مقاوم‎سازی باید به خطراتی که استان را تهدید می‎کند توجه شود اگر در بالادست در حوزه‎های آبخیزداری کار کنیم ولی مشکلات حل نشود تمام سرمایه‎های زیربنایی نیز هیچ کمکی نخواهد کرد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول