اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

720 هزار هکتار از اراضی قابل کشت گلستان تحت تاثیر کشت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: 720 هزار هکتار از اراضی قابل کشت گلستان تحت تاثیر کشت نیست.

720 هزار هکتار از اراضی قابل کشت گلستان تحت تاثیر کشت نیست

عیسی امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نزدیک به 600 هزار هکتار از اراضی گلستان به صورت مرتع و بیلانی مانده است که می‎توان آن را مولد کرده و از ظرفیت‎ها بهره‎مند شد.

وی تصریح کرد: خیل عظیمی از جمعیت جوان جویای کار به ویژه در رشته‎های تخصصی بخش کشاورزی را می‌‎توان با مولد کردن اراضی کشاورزی به ظرفیت‎های تولیدی رهنمون ساخت و موجبات رشد و رونق اقتصادی استان را فراهم کرد.

نیروی انسانی سرمایه اصلی توسعه است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی توسعه محسوب می‎شود خاطر نشان کرد: ما از لحاظ تخصص و استعداد نیروی انسانی کمبودی نداریم که می‎توان با به کارگیری تخصص‎ها به اهداف مطلوبی رسید.

امامی متذکر شد: آنچه امروز دنیای غرب را نگران کرده و فشارها و تحریم‎ها را افزایش داده است بمب هسته‎ای نیست بلکه فکری که انرژی هسته‎ای را تولید می‎کند است و اینکه استعدادهای خلاق ایرانی روزبه‌روز در حال شکوفایی است.

وی با بیان اینکه پیش‎بینی شده ایران در سال 2018 رتبه چهارم علمی جهان را به دست آورد ابراز داشت: در بخش فناوری جهشی عمل می‎کنیم که اینها از نقاط قوت ایران اسلامی است.

در میدان نبرد اقتصادی یک میدان دفاعی از فرزندان جهادی این مرز و بوم تشکیل می‎دهیم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اکنون باید نیروی جوان، کارآمد، سلامت و پر از استعداد و ذوق و خلاقیت میدان بگیرد و با فرصت دادن به آنها، زمینه ترقی بیش از گذشته فراهم شود.

امامی با تاکید بر اینکه هدف شرکت‎های دانش‌بنیان به حرکت درآوردن اقتصاد است ابراز داشت: با پیوند علم و تکنولوژی، تحرک و پویایی باید روحیه جهاد اقتصادی را در این مملکت تقویت کرد و در میدان نبرد اقتصادی یک میدان دفاعی از فرزندان جهادی این مرز و بوم را تشکیل داد که این مهم شدنی است.  

وی با بیان اینکه گلستان شرایط خوبی برای صادرات دارد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت آسیای میانی، ایجاد پایگاه بازرگانی و فراهم شدن زیرساخت‎های ریلی و جاده‎ای، امیدواریم در آینده نزدیک تحولات دیگری را از استان گلستان شاهد باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول