اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان:

طمع دست سارق زورگیر را برای پلیس رو کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: سارق زورگیر که قصد باجگیری از مالباخته را داشت با درایت ماموران کلانتری 12 شهرستان زاهدان دستگیر شد.

طمع دست سارق زورگیر را برای پلیس رو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری از عابری پیاده در خیابان فرخی شهرستان زاهدان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارق طمعکار پس از ارتکاب به سرقت، در پی زیاده خواهی‌های خود ضمن تماس با فرد مالباخته تقاضای مقادیری وجه نقد در قبال تحویل مدارک و اشیاء سرقتی را کرد.

فرمانده انتظامی زاهدان ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و اموال مسروقه و مدارک مربوط به مالباخته را از وی کشف و ضبط کنند.

جعفری بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در میرجاوه

با تلاش بی‌وقفه مأموران انتظامی میرجاوه در استان سیستان‌ و بلوچستان، سه سارق موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

مأموران انتظامی بخش میرجاوه در پی کسب خبر  یکی از شهروندان مبتنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به وی سریعاً اقدامات را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت آغاز کردند.

مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و فعال‌تر کردن گشت‌های انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

متهمان به نام‌های «حامد-ز»، «ابراهبم-گ» و «حبیب-ر» در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف به سرقت موتورسیکلت از شاکی به چندین فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/75002/ق/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول