اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 168 سیزده آبان خبر داد

پایان تبهکاری زوج زورگیر و همدستشان

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری زوج زورگیر به همراه همدستشان طی یک تعقیب و گریز پلیسی در شهرک فرهنگیان محله سیزده آبان خبر داد.

پایان تبهکاری زوج زورگیر و همدستشان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، ضرغام امیری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در شهرک فرهنگیان محله سیزده آبان به سرنشینان یک خودروی سواری پژو 206 که متوقف شده بود، مشکوک شدند.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان اضافه کرد: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به خودرو نزدیک شدند، اما راننده به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را در یکی از خیابان‌های فرعی متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان که «رضا، لیلا، عین‌الله» نام داشتند یک قبضه قمه، تعدادی شناسنامه، مقادیر قابل توجهی شیشه و چند فقره چک کشف شد که ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول