اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج:

سارق خودروهای ون در کرج دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: سارقی که در مناطقی از کرج اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهای ون می‌کرد دستگیر و به 11 فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق خودروهای ون در کرج دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر به دام افتادن سارقی توسط اهالی محل در بلوار جمهوری شمالی، بلافاصله ماموران کلانتری 13 شهید باهنر برای پیگیری موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که تعدادی از اهالی فردی را که در حال سرقت از لوازم داخل یک دستگاه خودرو ون بوده دستگیر و سپس موضوع را به ماموران اطلاع می‌دهند.

این مسئول افزود: ماموران در بازرسی بدنی از سارق یک عدد چاقو و یک عدد ضبط و پخش خودرو کشف و ضبط کرده و وی را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران به 11 فقره سرقت از خودروهای ون اعتراف کرد و گفت که در ساعت اولیه صبح با تردد در مناطق شمال شهر، اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهای ون کرده و اموال مسروقه را به شخصی به نام «محسن» می‌فروخته است.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله آدرس متهم ردیف دوم در حسن‌آباد را شناسایی کرده و پس از اطمینان از حضور وی در منزلش با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه، تعداد بسیار زیادی ضبط و پخش خودرو، تلفن همراه، سیم کارت، اسناد و مدارک سرقتی کشف و ضبط شد.

خیرخواهان با اشاره به اینکه تاکنون تعداد پنج نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند از شهروندان درخواست کرد چنان‌چه با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت و شناسایی اموالشان به کلانتری 13 شهید باهنر مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول