اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا:

سارقان زورگیر در پیشوا به دام افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پیشوا، دو اخاذ و زورگیر سابقه‌دار طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سارقان زورگیر در پیشوا به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار داشت: در پی ارائه شکایت یکی از شهروندان با این عنوان که اشخاصی با کشاندن وی به یک منزل متروکه با تهدید چاقو اقدام به سرقت اموال نام‌برده کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

علی آدینه‌وند افزود: با انجام تحقیقات از مالباخته در بررسی‌های اولیه و چهره‌نگاری مشخص شد، متهمان دارای سوابق کیفری بوده که در این راستا مأموران با دریافت مشخصات متهمان به زورگیری، با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، دو نفر از متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان از جوانان و نوجوانان خواست، در صورت بروز هرگونه مشکل و مساله‌ای بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه از تهدیدات احتمالی مجرمان، پلیس را امین خود بدانند و موضوع را بلافاصله به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول