اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شفت خبر داد

دستگیری سارقان زورگیر در شفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شفت از دستگیری سارقان زورگیر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان زورگیر در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، فرداد فکوری در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری سارقان زورگیر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف توسط افرادی به نام‌های افشین و الیاس و زورگیری 5 میلیون ریال وجه نقد، دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان آگاهی با پیگیری‌های خود توانستند سارقان مذکور را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه آنها دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده سابقه‌دار هستند، خاطرنشان کرد: یکی از سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت به منزل شخصی در یکی از روستاهای شفت ‌رفت و صاحب‌خانه را به بهانه‌های واهی از منزلش دور ‌کرد و نفر دوم به زور وارد منزل شده و با ضرب و شتم و تهدید 5 میلیون ریال سرقت کرده و سپس هر دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت متواری شده بودند.

وی با بیان اینکه سارقان زورگیر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم شفت خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک و هرگونه ناهنجاری مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در انجام ماموریت‌های خود یاری کنند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول