اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفریح دلیل اصلی 12 فقره زورگیری اعلام شد

باند بدنسازان زورگیر در دام پلیس شاهرود

خبرگزاری فارس: چهار عضو باند زورگیری که در رشته بدنسازی نیز فعالیت داشتند، برابر اقتدار ماموران پلیس شاهرود مغلوب و همگی در عملیات‏های جداگانه دستگیر شدند.

باند بدنسازان زورگیر در دام پلیس شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش وقوع یک فقره سرقت از نوع زورگیری که دو سارق با استفاده از قمه، تلفن همراه، وجوه نقد و دیگر وسایل یک جوان را سرقت کرده بودند، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

رحمت‏الله طاهری افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق جوانب امر، دریافت اظهارات مال‏باخته و بازجویی از متهمان سابقه‏دار در زورگیری، سرنخ‏هایی از اعضای یک باند زورگیری که همگی در رشته ورزشی بدنسازی فعالیت داشتند را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: سرانجام پس از کار اطلاعاتی گسترده، چهار عضو این باند شناسایی شده و در عملیات‏های جداگانه، همگی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: در عملیات دستگیری سرکرده باند، متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس از صحنه متواری شد که ماموران کلانتری 11 آزادی شاهرود با اجرای طرح مهار و استفاده صحیح از قانون به‏کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کرده و این سارق زورگیر را به دام انداختند.

طاهری خاطرنشان کرد: سرکرده باند که جوانی 22 ساله، بیکار و سابقه‏دار است در اظهارات عجیب خود، تنها عامل اقدامات مجرمانه این باند را تفریح عنوان و به 12 فقره زورگیری در شاهرود اعتراف کرده است.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان خود با افرادی که به هر عنوان بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، برخورد کرده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‏کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با توصیه به عموم شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و حفاظتی، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول