اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

کشف محموله کالای قاچاق / دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله کالای قاچاق و دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بوشهر خبر داد.

کشف محموله کالای قاچاق / دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بوشهر

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق در بوشهر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی مأموران پلیس آگاهی استان بوشهر در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور به رانندگی «س»  تعداد  414 تخته پتو و یک دستگاه تردمیل فاقد اسناد گمرکی به ارزش 260 میلیون ریال کشف و ضبط شد و خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بوشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان بوشهر یک نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوشهر در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بلافاصله اکیپ عملیاتی لازم تشکیل و وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: پلیس پس از تحقیقات گسترده شبانه‌روزی به فردی به نام «پ» مظنون شد که ضمن بررسی برای صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس به 9 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بوشهر اعتراف کرد.

شایان ذکر است، مالباختگان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به مراکز انتظامی فراخوانده شدند.

کشف بیش از 46 هزار نخ سیگارت در دیلم

وی در ادامه از کشف بیش از 46 هزار نخ سیگارت قاچاق خارجی در این شهرستان خبر داد.

عباس‌زاده در ارتباط با این خبر بیان داشت: مأموران ایستگاه بازرسی بی‌بی حکیمه در پی بازدید از خودروهای عبوری به یکدستگاه سواری پژو 405 به رانندگی «ح» مظنون و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو مذکور به محض مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست آنان، اقدام به فرار کرد، افزود: مأموران موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف کنند.

این مقام انتظامی افزود: از خودروی توقیف شده تعداد 46 هزار و 800 نخ سیگارت قاچاق خارجی کشف و ضبط شد، ضمن اینکه ارزش محموله کشف شده بالغ بر 45 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/66006/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول