اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد:

گسترش فضاهای آموزشی در مشهد در دستور کار است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر مشهد گفت: باید فضاهای آموزشی که در کاربری آموزش و پرورش است و به‌خاطر اعتبارات ساخته نمی‌شوند بررسی شود و اگر آموزش و پرورش نیاز به این فضاها ندارد اصلاح صورت گیرد و اگر مورد نیاز است تملک انجام شود.

گسترش فضاهای آموزشی در مشهد در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی ظهر امروز در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در آستانه 16 آذر ماه و روز دانشجو و همچنین 19 آذر ماه سالروز پیام امام راحل در ارتباط با تشکیل انقلاب فرهنگی قرار گرفته‌ایم که روز دانشجو را به تمام دانشجویان کشور تبریک عرض می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: باید فضاهای آموزشی که در کاربری آموزش و پرورش است و به‌خاطر اعتبارات ساخته نمی‌شوند بررسی شود و اگر آموزش و پرورش نیاز به این فضاها ندارد اصلاح صورت گیرد و اگر مورد نیاز است تملک انجام شود.

شیرمحمدی خاطر نشان کرد: در کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر مشهد نواحی غربی و جنوب‌غربی شهر و به‌ویژه منطقه 9 به شهرداری برای تامین نیاز به فضای آموزشی درخواست داده شد و در دستور کار قرار گرفت و سرانه آموزشی مورد نیاز توسط شورای شهر مشهد اعلام شد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش بخشی از زندگی خود ما است و ما حاضریم تعامل بیشتری با این دستگاه داشته و شعار شهر ما خانه ما را به شعار شهر ما مدرسه ما تبدیل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: حضور سالانه 20 میلیون زائر در مشهد مقدس فرصتی را در اختیار قرار می‌دهد تا با فعالیت‌های مؤثر آموزشی مشهد مقدس به‌عنوان مدرسه‌ای در بین سایر شهرهای کشور باشد.

شیرمحمدی در ارتباط با نظرات برخی افراد درباره اعضای شورای شهر بعد از استعفای سرویها اظهار کرد: هنگامی‌که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند از امروز تا انتخابات هر فردی که اختلافات را به میان مردم بکشاند و از این اختلافات به نفع خود استفاده کند خیانت به نظام کرده است و ما نیز باید به اصول نظام پایبند باشیم.

وی افزود: طبق فرمایشات رهبری در تریبون شورا پاسخ نمی‌دهیم؛ اما در جلساتی که آنها حضور دارند پاسخگو هستیم.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول