اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین/

فینالیست‌های بخش انفرادی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری رقابت‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی جام فجر قزوین، نفرات راه یافته به دیدار نهایی این مسابقات مشخص شدند.

فینالیست‌های بخش انفرادی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان برگزاری بخش انفرادی این مسابقات و در رده سنی جوانان علیرضا ملارجبی از تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و سجاد حسینی از تیم مهر اقتصاد قزوین با برتری مقابل حریفان خود راهی دیدار نهایی این رده سنی شدند.

در این رده سنی نیز حامد باشت باوی از مهر اقتصاد قزوین سروش امیری‌نیا از تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز با قبول شکست در مرحله نیمه نهایی به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

اما در رده سنی نوجوانان این مسابقات الکساندر خانین از روسیه و آرمان حاجیعی از تیم شهرداری قزوین توانستند با شکست رقیبان خود راهی دیدار پایانی بخش انفرادی شوند.

مهرداد دارستانی از تیم شهرداری قزوین به همراه نیکیتا ویلنچیتس تنیسور اهل بلاروس نیز در این رده سنی به طور مشترک عنوان سومی را از آن خود کردند.

دیدار فینال بخش انفرادی این مسابقات نیز از ساعاتی دیگر در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار می‌شود.

همچنین در جریان برگزاری رقابت‌های بخش تیمی این مسابقات نیز تیم شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به ترتیب در بخش نوجوانان و جوانان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز قزوین جام فجر که از روز پنجشنبه در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی غدیر قزوین آغاز شده، امروز نیز با معرفی نفرات برتر در بخش انفرادی و دو نفره به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول