اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی گلوگاه؛

مسابقات تنیس روی میز انتخابی مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز آمل گفت: مسابقات تنیس روی میز انتخابی مازندران در بخش مردان جمعه هفته جاری به میزبانی گلوگاه برگزار می‌شود که تنیس‌بازان آملی با جدیت در این رقابت شرکت می‌کنند.

مسابقات تنیس روی میز انتخابی مازندران برگزار می‌شود

محمدرضا قربانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مسابقات تنیس روی میز انتخابی استان مازندران جهت اعزام به مسابقات آزاد و رده‌بندی بزرگسالان مردان کشور جمعه این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود که اکثر شهرستان‌های مازندران با شرکت تنیس‌بازان برتر خود در آن شرکت دارند.

رئیس هیئت تنیس روی میز آمل با اعلام اینکه در رشته تنیس روی میز معمولاً مرکز و شرق مازندران بیشتر به این رشته روی می‌آورند، تصریح کرد: تیم تنیس روی میز آمل نیز با شرکت پنج نفر از برترین‌های این رشته ورزشی با مربیگری امیر اعلایی‌بخش به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شود که سرپرستی این تیم برعهده‌ من می‌باشد.

قربانی با اشاره به میزبانی آمل از رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی دختران نوجوان مازندران در ماه گذشته ابراز داشت: در این دوره از رقابت‌های یک روزه، 17 ورزشکار برتر استان حضور داشتند که در سه گروه چهار نفره و یک گروه پنج نفره کار خود را دنبال کردند.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها از بین چهار نفر برتر سه ورزشکار از قائمشهر بودند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول