اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 25 استان کشور

مسابقات کشوری تنیس روی میز جوانان در سنندج آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات انتخابی لیگ برتر تنیس روی میز جوانان کشور با حضور 110 ورزشکار از امروز در سنندج آغاز شد.

مسابقات کشوری تنیس روی میز جوانان در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی لیگ برتر تنیس روی میز جوانان کشور در خانه تنیس روی میز سنندج، اظهار کرد: استان کردستان یکی از قطب‌های رشته تنیس روی میز کشور بوده و تاکنون ده‌ها مسابقه ملی و منطقه‌ای به میزبانی این استان برگزار شده است.

اقبال ذوالفقارنسب افزود: این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان و با حضور 110 ورزشکار جوان از 25 استان کشور از هشتم لغایت یازدهم شهریور ماه در خانه تنیس روی میز استان کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت آزاد بوده و در مجموع هفت نفر برتر به لیگ برتر تنیس روی میز در رده سنی جوانان راه خواهند یافت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان اظهار داشت: در چند سال اخیر تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان تنیس روی میز کردستان همواره جزو سه تیم برتر کشور بوده و در سال 90 نیز تیم نونهالان استان کردستان رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: به دلیل درخشش تیم‌های پایه کردستان و با توجه به حضور ورزشکارانی نخبه و تلاشگر در تیم استان از سوی فدراسیون تنیس روی میز این تیم در سال‌جاری به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی کردستان عراق شرکت کرد و موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و وجود کادری منسجم در هیئت تنیس روی میز استان و حمایت مسئولان استانی باید در آینده‌ای نزدیک منتظر درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران تیم‌های رده سنی کردستان در مسابقات ملی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول