اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

کردستان قطب‌ تنیس‌ روی میز کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای ناب ورزشی جوانان این استان در رشته تنیس روی میز، گفت: کردستان قطب‌ تنیس‌ روی میز کشور است و باید ورزشکاران این عرصه مورد حمایت جدی قرار گیرند.

کردستان قطب‌ تنیس‌ روی میز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات انتخابی لیگ برتر جوانان تنیس روی میز کشور در سنندج، اظهار کرد: تنیس روی میز رشته‌ای مهیج و جذاب است که می‌تواند زمینه‌ساز نشاط و تندرستی جوانان کردستانی و ورود آنان به عرصه قهرمانی باشد و باید مورد حمایت هرچه بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: در این رشته توجه به سنین پایه و تشکیل کمیته‌های استعدادیاب می‌تواند عامل موثری در توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در استان باشد و برگزاری مسابقاتی در این سطح و به میزبانی استان به طور یقین در رشد و تعالی این رشته در استان تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: استان کردستان ظرفیت بالایی در رشته تنیس روی‌ میز داشته و به عنوان یکی از قطب‌های این رشته ورزشی در کشور به شمار می‌آید.

تیشه‌گران به موفقیت‌های رشته تنیس روی میز در چند سال اخیر و حضور موفق ورزشکاران این رشته در مسابقات المپیک اشاره کرد و افزود: امید است با توسعه و توجه به این رشته ورزشی در آینده نزدیک شاهد حضور هرچه بیشتر ورزشکاران کردستانی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی باشیم.

وی در پایان افزود: استان کردستان آمادگی کامل را برای میزبانی هرگونه مسابقه ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی داشته و امید است میزبانی شایسته‌ای نیز برای جوانان ورزشکار رشته تنیس روی میز باشد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول