اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده خبر داد

اجرای طرح پزشک خانواده تا یک ماه دیگر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از اجرایی شدن طرح پزشک خانواده تا یک ماه آینده در استان قزوین خبر داد.

اجرای طرح پزشک خانواده تا یک ماه دیگر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد شریعتی در دیدار با استاندار قزوین با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده در استان قزوین فراهم شده است، افزود: این استان در اجرای طرح پزشک خانواده یکی از استان‌های الگو و نمونه کشور است.

وی اجرای طرح پزشک خانواده را یک کار مهم و مورد نیاز کشور دانست و بیان کرد: مردم از اجرای این طرح در کشور رضایت‌مندی لازم را دارند.

شریعتی تصریح کرد: ملت ایران همیشه کارهای بزرگ انجام داده و همواره موفق شده‌اند قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند.

وی ضمن تقدیر از مدیریت ارشد استان در پیگیری برای اجرای طرح پزشک خانواده عنوان کرد: مطالعات لازم برای اجرای این طرح در استان قزوین فراهم شده و این استان آمادگی لازم را برای اجرای این طرح عظیم دارد.

رئیس ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده در خاتمه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح بسیاری از هزینه‌های درمان شهروندان را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/2667/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول