اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد

توجه بیشتر به وضعیت درآمد پزشکان در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به وضعیت درآمد و معیشت پزشکان در اجرای طرح پزشک خانواده توجه بیشتری شود.

توجه بیشتر به وضعیت درآمد پزشکان در طرح پزشک خانواده

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وضعیت درآمد و معیشت پزشکان در اجرای طرح پزشک خانواده باید بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد چرا که پزشکان زمانی روحیه خوبی برای خدمت هر چه بیشتر در خود خواهند داشت که از نظر مالی و معنوی تأمین شوند.

وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده یکی از طرح‌های خوبی است که پیشنهاد شده است تصریح کرد: قبل از آنکه در اجرای این طرح پیش برویم باید تمام جوانب موضوع را سنجیده و برای مشکلات پیش روی این طرح راهکارهای عملی ارائه کنیم.

فتاحی خاطر نشان کرد: در این راستا یکی از موضوعاتی که می‌تواند مطرح باشد توجه بیشتر به وضعیت معیشتی پزشکان است که احتمال دارد در اجرای طرح با درآمد پایین پزشکانی که در این طرح همکاری دارند مواجه شویم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه باید تلاش شود ارتباط پولی بین بیمار و پزشک و مراکز رمانی به صفر برسد، گفت: برای این منظور نیازمند وجود یک چرخه خوب و مناسب در حوزه درمان هستیم.

فتاحی همکاری هر چه بیشتر پزشکان در این بخش را خواستار شد و اظهار داشت: برای این منظور لازم است تا سازمان‌های بیمه‌گر نیز شرایط موجود برای قطع ارتباط پولی بیمه‌گر و مراکز درمانی را تسهیل بخشند.

انتهای پیام/61001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول