اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه:

روند ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده کند شده است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت ثبت‌نام طرح پزشک خانواده در استان کرمانشاه پرداخت.

روند ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده کند شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، پرویز اردلان آخرین آمار ثبت نام کنندگان در طرح پزشک خانواده را 338 هزار و 754 نفر عنوان کرد و گفت: این آمار مشارکت 6/25 درصدی شهروندان را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: تعداد پزشکانی که برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، تغییر چندانی نداشته و تاکنون 491 پزشک عمومی و 65 پزشک متخصص برای همکاری نام‌نویسی کرده‌اند.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر روند ثبت‌نام مردم استان در این طرح تا حدودی کند شده، به‌گونه‌ای که در یک هفته اخیر تنها 2 دهم درصد به جمعیت ثبت‌نام کنندگان اضافه شده است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هر پزشک می‌تواند 2500 نفر را زیر پوشش قرار دهد، ادامه داد: در برخی شهرستان‌ها به‌دلیل کمبود پزشک ثبت‌نام صورت نمی‌گیرد.

اردلان خاطرنشان کرد: روند ثبت‌نام در سایر شهرستان‌ها از جمله اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، کرمانشاه، صحنه و هرسین نیز کند است.

وی در خصوص شائبه‌های مطرح شده درباره اجرای طرح پزشک خانواده، یادآوری کرد: این طرح هرچند با تأخیر، اما حتما در استان اجرا خواهد شد.

به گفته معاون اجرایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، آمادگی لازم برای اجرای این طرح وجود دارد و در صورت دستور وزارت، طرح پزشک خانواده در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

اردلان افزود: با شروع طرح، پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای شهروندان ارسال می‌شود تا افرادی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول