اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان خبر داد

افتتاح حرفه‌ای‌ترین استودیو صدای جنوب‌شرق در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: استودیو صدای حرفه‌ای جنوب‌شرق طی مرداد ماه سال جاری در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح حرفه‌ای‌ترین استودیو صدای جنوب‌شرق در کرمان

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به احداث استودیو در حوزه هنری کرمان اظهار داشت: استودیو صدای حوزه هنری استان کرمان به آگوستیک مجهز شده است و نصب درب و ویزور نیز به زودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خریداری و نصب تجهیزات برای این استودیو باید انجام شود، تصریح کرد: تا تامین اعتبار مورد نیاز برای خرید تجهیزات این استودیو به صورت اجاره‌ای تجهیزات مورد نیاز را نصب می‌کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه این استودیو حرفه‌ای‌ترین استودیو صدا در جنوب شرق است، خاطرنشان کرد: اصول فنی استودیوهای صدا در این مکان رعایت شده است و این استودیو طی مرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: با آغاز به کار استودیو صدای حوزه هنری استان کرمان همچنین تولید نمایش‌های رادیویی در این مجموعه آغاز می‌شود.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه نمایش‌های رادیویی مذکور قابلیت پخش از مراکز استانی صدا را دارند، افزود: تعدادی نمایش‌نامه رادیویی را به نویسندگان سفارش داده‌ایم تا طی دو ماه آینده نوشته شود.

سالاری با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از استودیو صدای حوزه هنری استان کرمان هزینه‌های تولید آثار در این مجموعه کاهش می‌یابد، گفت: هزینه صدابرداری تولید هر قطعه موسیقی یا سرود 1.5 تا 2 میلیون تومان است که با آغاز به کار استودیو صدای حوزه هنری این هزینه کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه استودیو صدای حوزه هنری کرمان می‌تواند درآمدزا باشد، عنوان کرد: با راه‌اندازی این استودیو سفارش‌های مربوط به دوبله فیلم و صدابرداری موسیقی را نیز انجام می‌دهیم.

سالاری ابراز داشت: در جنوب‌شرق کشور به جز استودیوهای صدا و سیما استودیوی مجهز دیگری وجود ندارد که استودی صدای حوزه هنری استان کرمان یکی از مجهزترین استودیوها است.

وی بیان داشت: قبول سفارشات خارج از استان کرمان در استودیو صدا نیز می‌تواند منابع درآمد مناسبی برای فعالیت‌های حوزه هنری کرمان باشد.

سالاری از تهیه آلبوم "نواهای پهلوانی" در حوزه هنری استان کرمان خبر داد و گفت: صدابرداری این آلبوم موسیقی نیز در استودیو صدای حوزه هنری کرمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول